Renault 5 Electric: до зниженої ціни. як його самостійність!, Renault R5: Автомобіль Electric City розкривається ще трохи. Фотографії, ціна та інформація

Renault R5: Автомобіль Electric City розкривається ще трохи. Фотографії, ціна та інформація

Martin_penwald:
Але якщо я не можу мати позашляховик, як я збираюся компенсувати розмір моєї зигуунти ?
Купити седан з більш оптимізованим профілюванням?

Renault 5 Electric: до зниженої ціни. як його самостійність !

Якщо темп може спокуситись, це могло б бути такою самостійністю та ціною посилатися.

Renault 5 ще в 2024 році !

Офіційно два роки тому, під час презентації проекту Відродження, Новий Renault 5, який становить 100 % електрика, тоді залучив свою аудиторію. І з поважної причини ми тоді знайшли емблематичний стиль Renault 5, очевидно, модернізований відповідно до наших поточних стандартів, і в цілому новому гарантованому вигляді ” Нульове викиди »».

Вже складається з трьох транспортних засобів (Zoe, Twingo та Megane), 100 % електричний діапазон Renaul. Вступний квиток повинен становити близько 25 000 євро.

Зменшена автономія для версії EventSevel ?

За інформацією, отриманою Автомобільний журнал, Цей майбутній Electric Renault 5 може взяти на себе літій-іонний акумулятор 52 кВт · год, такий же, як і те саме, що живить Zoe Renault, відображений для своєї частини з 35 000 євро.

Дійсно, незважаючи на співпрацю з Nissan для розробки нового літієвого заліза-акумулятора (LFP), останні не повинні бути інтегровані в цей майбутній Renault 5, несправність меншої щільності та більш об’ємної батареї. ”
При еквівалентному розмірі акумулятор LFP відображає ємність нижчу, ніж традиційна технологія нікель-манганес-кобальт “, зазначається Автомобільний журнал.

Тим не менш, якщо Renault бажає зберегти ціну дзвінка в розмірі 25 000 євро, версія Electric Renaul. Іншими словами, вхідна версія цього нового R5, що надходить, повинна мати нижчий блок розміру, і тому не зможе забезпечити обіцяну відстань (400 км).

Ви використовуєте Google News ? Слідкуйте за Clubic, щоб не пропустити нічого з технологічних новин ! Google News

Щоб відкрити для себе відео

З тієї ж теми

Електричні машини 2022: Очікувані нові моделі

Ціна електричних акумуляторів переслідує падіння, як би не загрожували

Renault продовжує електрифікацію своїх флагманських моделей та оголошує електричну електронну мега-технологію

Renault Scenic Vision: мальовнича відроджена

Приєднуйтесь до клубної спільноти

Приєднуйтесь до спільноти любителів нових технологій. Приходьте та поділіться своєю пристрастю та обговорюйте новини з нашими членами, які допомагають один одному та щодня діляться своєю досвідом.

Коментарі (90)

Надмірно зосереджуючись на самостійності, яка не є вирішальним фактором для більшості щоденних цілей, ми можемо налякати людей, зацікавлених у електромобілях. Важливим є час та ефективність заряду, а не ємність акумулятора.
Для того, щоб впоратися з екологічними проблемами, було б розумно, якби виробники звернулися до менших та легших автомобілів, з акумулятором мінімальної ємності.
Ми не повинні забувати, що чим менший акумулятор, тим менш дорогим буде автомобіль.

Нижче 500 км реальним, він залишиться не для електроенергії

Ми повинні скоріше зосередитись на ціні. 25 000 євро за горщик Yahourt… Буде час повернутися на Землю

Це невеликий розкішний міський автомобіль, як Fiat 500, Mini та інші DS3 ..
Автономія на такому роді тіла не важлива ..
Ми не купуємо подібну машину, щоб перетнути Францію на шосе, а просто для щоденної дзвіночки (робота, додо, мармоти в школі, супермаркет) і вже з 200 км, є що робити.
Якщо мені все -таки знадобилося 2 -е тіло, я міг би мати такий вид.

Понад 15-18 тис. Євро, тоді це занадто дорого ! DSL, але в житті є й інші пріоритети, а потім електроенергія коштує сліпому, і вона погіршиться

Тому що ціна бензину знизиться ..

Але якщо я не можу мати позашляховик, як я збираюся компенсувати розмір моєї зигуунти ?

Так, але в один момент ви захочете поїхати на пляж чи гору на іншому кінці країни, і ви зрозумієте, що автономія важлива, навіть якщо вона час від часу, риму в більш хаха !!

Автономія електричного автомобіля буде цікавою, коли цей автомобіль зможе перетнути Францію без підзарядки, через 10 років, можливо. На даний момент електричний автомобіль призначений для екологів, які нас дріть

Мені здається, уточнив, що це може бути лише 2 -ю скринькою ..
Не всі багаті, як Його Величність !!

Друге тіло часто є зобов’язанням у сільській місцевості, і це не те, що найбагатше живе взагалі ..
Іноді ціна нерухомості вирішує ваше місце життя.

Для 2 -го, 200 км дуже добре. Давайте не забуваємо, що акумулятор має 400 км і більше, це 100 кг, що ми повинні щодня зависати. Наче у нас були два малабари як постійні пасажири.

Проблема полягає в тому, що не так багато людей, які ставлять цю ціну у вторинній машині.(як правило, менше 20 тис. €)
Основний автомобіль, як правило, ми хочемо, щоб він був усією місцевістю, приїжджає на роботу щодня і їде у відпустку з родиною ..
В обох випадках ми ризикуємо бути далеко від цілі ..

В іншому випадку перетинати Францію, перш за все необхідно відновити автономію, універсальну, швидку та надійну. Наприклад, знімні акумулятори або бак водню. Особливо тому, що великі акумулятори застосовуються лише до великих автомобілів, коли ми всі почали з подорожей у 205 або Twingo.

В іншому випадку ми також можемо трохи змінити свої звички, і наприклад, подорож поїздом, як це робили покоління перед нами. Або перетнути країну за 2 дні, знайшовши час, щоб виявити, що вони не обмежуються її кінцями, як це зробили покоління автомобілістів перед нами ..

На E-Tech Megane ви можете мати контракт на оренду теплового для канікул на LLD ..

Потяг існує лише у містах … що не все впливає на населення. “Маленькі лінії”, які були б практичними для боротьби з забрудненням, вже не існує фізично. Крім того, коли ви переходите Францію на вихідні або відпустку, поїздом це дуже складно, і, можливо. І як на місці, вам потрібно буде рухатися, і ви не обов’язково будете в місті ..
Сильно автономні машини ..
Більше того, я прочитав статтю, в якій сказано, що бути вигідними станціями повинні бути в міських центрах, що якимось чином виключав додатковий міський, близький або далекий.

Купуйте лупу на Лебонкойн, щоб ви могли бачити його у великому. І це буде дешевше, і як це нагода, це добре для планети.
Не.Б. : Також працює з мікроскопом для відчайдушних випадків.

Коштує, скільки дизельного дизель ? Ми швидко в 25000 євро … і використовуючи для великих повсякденних роликів (150 км на день, щоб поїхати на роботу), електромобіль коштує дуже дешевше.
Так, так, це не дається, але це рівень дизельного міського автомобіля. Крім того, ви забуваєте стандарт Euro 7, який збільшить вартість теплових транспортних засобів.
Для мене R5 – це модель, яка остаточно демократизує невеликий електричний автомобіль. А крім того, він має модну / веселу сторону, яка контрастує з нинішніми автомобілями, які сумно вмирати.

“Поки ми всі починали з подорожей у 205 або в Twingo. »»
До першого автомобіля придбання вживаного теплового завжди буде можливим, до приблизно 2045 року … тому це дає багато часу, щоб побачити, як приходить з покращенням масової щільності батарей.

Matts32:
Наприклад, подорож поїздом, як це робили покоління перед нами
І все -таки потрібно було б мати відкриту станцію біля дому, це далеко не в селі з станціями, які закриваються “поза TGV”

Купуйте Tesla, щоб ходити по магазинах і піти на роботу в 25 км 90% часу, це нісенітниця ! Вживаний електричний розумний ідеальний … з заощадженнями, ми пропонуємо дизеля V6, щоб зробити 1000 км з повним ..

Так, але станції точно близькі, оскільки вони є жертвами всього автомобіля, і тому вже не вигідні через відсутність трафіку. Якби ми почали повторно використовувати потяг ще трохи, зворотний рух почнеться.
З викликом, з якими стикається, ми повинні кардинально змінювати як наш спосіб переміщення (сприяти громадському транспорту, а не людям, що сприяють електричному, а не тепловому, сприяючи залізниці, а не дорозі) та кількості наших поїздок (знову розкрийте всі регіони, а не йдуть Всі, щоб аглетити, як вівці на узбережжі влітку та в горах взимку …).
Відшкодування залізниці було б особливо ефективним у “способі”, з неперевершеним рівнем СО2, навіть електричним автомобілем (близько 2 г/км.Пасажир у TGV, 10 в інтерфейсі та 30 в Тер проти 50 до 100 г/км.Транспортний засіб для ВЕ … і оцінка TER все ще може бути широко вдосконалена, якщо вона була більш використана) та досить високий коефіцієнт прибутку від викидів/інвестицій.
Звичайно, він ніколи не покриє 100% потреб. Але на великі відстані він може багато покрити.
Ми навіть могли переробити щось, що давно існувало, але зникло, можливо, 15 або 20 років: поїздка на машині, яка полягала в тому, щоб завантажити машину в поїзді і, таким чином Автомобіль … Автономія ВІ вже не була б проблемою, а також тим, що найближча станція знаходиться в декількох кілометрах від будинку та в декількох кілометрах від місця свята … і жодної проблеми, якщо це потрібно, на місці на місці. Ця система все ще існує для канального тунелю, але ми могли б значною мірою переробити її на основних рейкових осі (і вводячи більше ліній, що обходять Париж, що мережа вже технічно дозволяє, щоб усунути занадто частину листування на Париж із зміною станції на бонус. ..).
І час, витрачений на завантаження/вивантаження поїзда, може бути значною мірою, якщо не повністю, компенсованою більшою швидкістю поїзда або нічним обігу, тому сплячи … навіть 1 годину чекає на початку та прибуття (і я Постільна кількість, трансфер Eurotunnel заповнився і спорожняється за 25 хвилин), паризький-ніце буде зроблений, наприклад, за 8 год проти 9:30 ранку на машині (не кажучи вже про перерви та будь-які пробки тощо), поки для Віссембург (місто, яке не має залізничного вокзалу з великою лінією) -Біарріц, ми могли б замінити 1:00 прокинуту дорогу (знову ж таки, без перерви чи шапки) на 1 годину в коротку їзду ввечері до Страсбурга, потім ніч поїзда та прибуття на початку ранку.
Але ей, для цього ми повинні перестати дивитися на стіну, що наближається, відмовляючись від будь -яких змін у наших звичках, коли ми знаємо, що безперешкодно продовжувати жити, як ми живемо сьогодні ..

Ті, хто в основному скаржиться на електроенергію, однакові, які не хочуть нічого змінювати на свої звички і особливо свій комфорт, навіть перед кінцем світу.
Дуже невелика додаткова перевага або комфорт вважається належною, навіть якщо показано, що вона шкодить громаді і навіть у світі. Спершу мій рот, змінюю те, що ти хочеш, поки це не змушує мене змінити себе.
Це, як правило, ті самі люди, які кричать за фашизм, коли вони накладають на них цю зміну, яку вони не хотіли прийняти самі, навіть не знаючи, що означає це слово і що воно представляє.

Чому тоді ?
(Це справжнє питання, не злоби)

Тут мені також здається, що SNCF має план реабілітації старої лінії з видами міні -електричних поїздів, я не живу в сільській місцевості, але це здавалося приємним, і не потрібно на станції, достатньо простої зупинки. .. свого роду країна міні -репер.

Розумний занадто малий. Він зроблений лише для паризьких болячок або інших великих міст Франції. Як тільки ви перебуваєте в сільській місцевості і навіть лише з 25 км, вам потрібна справжня машина.
Крім того, у нас немає місця, щоб мати багато автомобілів вдома.
Якщо на тиждень знадобилося 2 невеликі електрики, дизельний седан на виїзди та святкові дні та нарешті невелика корисність для виконання роботи …
Хороший бах, електричний позашляховик робить для мене цю хитрість.
І невеликий тип Мегана/308/Гольф для мадам. Ми побачимо складки пізно, щоб електрифікувати їх

Renault 5, це був автомобіль бідного досвіду. Це завжди було некрасиво.
Ми не купили R5, тому що це гарно, але просто незважаючи на.
Тож ступите в цей вид тачки, не дякую.
Той же електричний і сучасний, о, ні.
Це могло бути гірше з 4L, 2CV або іншими з того ж часу

Якби тільки вона була гібридною з гібридним двигуном яри, це було б phew ^^

За винятком того, що вторинні машини часто бензин, особливо в місті. Дуже часто використовується … ця тенденція ще більш вірна з ZFE. У кампанії я згоден, що вона часто була дизельною, але майже систематично використовувалася.
Особисто я думаю, що електричний R5 демократизує через 10 років, або він буде замінений на більш ефективні моделі.
Майбутнє розповість.

Matts32:
Так, але станції точно близькі, оскільки вони є жертвами всього автомобіля, і тому вже не вигідні через відсутність трафіку. Якби ми почали повторно використовувати потяг ще трохи, зворотний рух почнеться.
Я не згоден з цим твердженням. Багато ліній закриті, оскільки не підтримуються та небезпечно, а не через відсутність пасажирів. З іншого боку, ця відсутність технічного обслуговування створює зменшення кількості пасажирів, ви їдете в машину, коли не можете розраховувати на поїзд ! Закриття малих країн – це політичний вибір економіки, більшість невеликих ліній навіть міжциклії не вигідні, вони живуть грошима з регіонів.
Це не погана система, але її слід просто вважати політично.
Для решти я повністю згоден, це, перш за все, проблема глобального роздуму над переїздом, і число є ключовим … Перепланування залізниці буде занадто дорогим у багатьох наших кампаніях, але можливе інше рішення ..
Я беру приклад навколо мене, багато людей роблять більше 40 км, щоб поїхати на своє робоче місце у великому місті … за громадським транспортом це займає від 1:30 до 2 годин (для центру міста у вас є відновити автобус, щоб прибути на роботу). Причина: це омнібус, тому що. Було б набагато ефективніше створювати зупинки кожні 15 – 20 км з автостоянкою та велосипедом і значно обмежте кількість зупинок, щоб мати прийнятний час подорожі. Для прийнятності вам потрібні зручні автобуси. Давайте зупинимо єресь з 63 місць сардина, тому що 30 хвилин погано встановлені, ви продаєте його будь -кому ..
Щоб це було прийнятним, вам також потрібно рішення про повернення протягом дня, тому що багато батьків повинні ходити до своєї дитини в школі, коли вони хворіють, наприклад ..
У місті переосмислення ліній на основі життя дня було б рішенням, на мою думку, ..
Для поїзда є ще одна межа, доки маршрут літака коштує на 4 рази дешевше, ніж той самий потяг … багато людей віддають перевагу літаку, навіть якщо врешті-решт час подорожі залишається однаковим … бути альтернативою.

Якщо ви заряджаєте вдома 8 євро на 400 терміналів із збільшенням на 15%, ми порівнюємо із золею ?

Hellvtic:
Якщо ви заряджаєте вдома 8 євро на 400 терміналів із збільшенням на 15%, ми порівнюємо із золею ?
Я дозволяю вам зробити розрахунок, але насправді навіть збільшуючи на 10 % на рік електроенергії та збільшення ціни на бензин, газ (збільшення на рік, обчислюючи в середньому за останні 4 роки), покривши 400 км на електроенергію значно дешевші ніж теплові рішення.
У моєму випадку різниця в ціні означає, що простий бензин коштує вам дешевше близько 5 років (близько 20.000 км на рік з родиною, яка зробить щонайменше 7 л / 100 у бензині). Це ще важливіше з енергетичними рішеннями Dacia BI ..
Ми перебуваємо в перехідному періоді, вибір складний. Однак одне впевнене, держава не зможе обійтися без доходу податків на паливо, в один момент держава оподатковуватиме електроенергію, і цей розрахунок буде менш вірним. Коли . ніхто не знає.

У будь -якому випадку, прокатний запас рухомого складу буде поступово здійснюватися, оскільки навіть якщо 100% автомобілів, проданих у 2023 році Парк в електриці в 2033 році.
Але для невеликих нових автомобілів нахил неминучий і буде зроблено дуже швидко через стандарт Euro 7, який приносить додаткові жахливі витрати порівняно з ціною транспортного засобу. Крім того, виробники вже оголосили, що зупиняють свої дуже маленькі машини (Twingo, C1 тощо). Наступним кроком стане міські машини (208, Clio тощо), а також він буде підкріплений обмеженнями, накладеними на нас у міських центрах.
Особисто я думаю, що ринок буде зворотним ›. До цих пір у нас був вторинний автомобіль, який ми проходили протягом 20 років із порівняно кількома кілометрів на рік, і недавній сімейний автомобіль на канікули та подорожі. Найближчим часом я думаю, що це буде навпаки, і що ми будемо тримати його головний автомобіль довше, який буде використовуватися лише для свят або у вирішенні несправностей (і що більшість щоденних кілометрів будуть з електричним транспортним засобом, який буде враховувати максимум кілометрів).

Як технічне обслуговування дорожче ? Це все ще навпаки, і на сьогоднішній день ! (Ве, це тривалий термін смерті гаражів, яка мала ситуацію з термічними двигунами)
Оскільки порівнюючи з колегою, який має зоє і який 80 км на день, ВЕ дуже дешевше навіть сьогодні (ми могли б навіть сьогодні сказати навіть більше, оскільки бензин збільшився більше, ніж електроенергія). З іншого боку, якщо ми робимо лише кілька км на день, це стає більш сумнівним.

Про ситуацію з гаражами я не переживаю ! Вони знайдуть рішення, наприклад, накладення побоїв кондиціонування щороку ..

Для вашого останнього пункту я не знаю ..
Вдома головний автомобіль (ми, відпустка, сімейний візит + робота) завжди робив набагато більше км, ніж вторинне (в основному від одиночного до подвоєння принаймні)
І все -таки цей другий автомобіль щодня котився, щоб їхати на роботу та систематично обслуговувати нас для місцевих поїздок (супермаркет, дітей для перенесення тощо)

Я жив в електриці рік (Taycan). Справжня автономія досить далеко від того, що обіцяється під час придбання (взимку важко перевищувати 270 км автономії, навіть якщо влітку ми підходимо до 400 км), але … це не проблема. Переважна більшість подорожей, наскільки я переживаю, менше 50 км на день. Коли у мене є велика сімейна подорож, я тримав дизель великого позашляховика 6, який зараз котиться близько 4000 км на рік. Коли я один на велику поїздку, я беру на Fe, незважаючи на все, і я планую свої заряди. Це більш обмежувально, але насправді це досить смішно. І швидко. Я заробляю 200 км у 10/15 млн. Швидкої зарядки.
Але щодня нам просто потрібно підключитися, коли я повернувся додому. Відвідування паливної станції закінчиться. Подорож здійснюється в соборі тиші. Водіння набагато затонуть навіть у Porsche, і ми приділяємо більше уваги його споживанням, ніж до його подорожі.
Ви повинні знати, як вийти з його апріорі.
Залишається вартість, і там я не маю жодних аргументів, за винятком того, що ми багато економимо під час повного (на даний момент).

Відарусний:
Однак одне впевнене, держава не зможе обійтися без доходу податків на паливо, в один момент держава оподатковуватиме електроенергію, і цей розрахунок буде менш вірним. Коли . ніхто не знає.
Повідомляючи про всю Тікпе на електроенергію, це було б близько 4 CTS/KWH з поточним річним споживанням електроенергії у Франції. Тому порядку на 20% збільшення порівняно з регульованою швидкістю.
Відарусний:
Я не згоден з цим твердженням. Багато ліній закриті, оскільки не підтримуються та небезпечно, а не через відсутність пасажирів.
Це пов’язано, відсутність технічного обслуговування випливає з відсутності рентабельності цих рядків. Основна проблема полягає в тому, що замість того, щоб розглядати залізницю як фундаментальний елемент Національної стратегії деарбонації транспорту, поїзд залишається вважатись другою класою для тих Ціни далеко не доступні для контуру), і раптом замість того, щоб розглядати це як реальну державну послугу, ми просимо прибутковості від SNCF. І обов’язково, раптом це розмір у не вигідних лініях.

Можливий сьогодні, але це не те, що ми пережили наприкінці 1990 року та на початку 2000 року. Приїжджаючи з маленького містечка, досить близько до Ле -Мана, регіону (або департаменту, якого я не знаю) у той час хотів закрити станцію, оскільки занадто дорого і близько до великого міста (20 км) (на той час п’ятдесят щоденних користувачів ). У той час наш міський голова був багато побитого навіть збільшених місцевих податків, щоб фінансувати частину управління станцією … очевидно, що після закриття цього типу станції виправдання не вигідної лінії дотримувалося б ..
Для жарту п’ятдесят користувачів на той час було значним прогресом останніх 20 років.
Дотримуючись цього оголошення, використання в Стагне протягом декількох років студентам старшокласників, боячись, що станція фірма. Сьогодні ще завдяки цьому меру, станція все ще присутня і використовується. За мінусами я не маю жодної фігури сказати більш -менше часу.

Відарусний:
Закриття малих країн – це політичний вибір економіки, більшість невеликих ліній навіть міжциклії не вигідні, вони живуть грошима з регіонів.
Досить
Протягом 3 років у мене був TGV, який залишив станцію, найближчу до мого будинку (45 км), і яка пішла безпосередньо до Роїсі, класичної лінії з хорошої частини, а потім швидкої лінії в кінці. Регіон виявив, що це дорого і видалив його. Тепер мені потрібно “принаймні” 200 км, щоб дістатися до станції TGV, яка їде до Roissy Direct, або в іншому випадку вам доведеться їхати на машині, а потім потяг (або навіть із зміною), а потім метро від Паризької станції до станції Станція Півночі, потім огидна повторна Рейсі. Так як втомлює, ніж на машині, довше, дорожче ! Вибір швидко зроблений для багатьох: машина ..

З великою різницею
Електрика – це універсальна енергія, яка використовується для всіх і для всього, і ви можете виробляти. Тож оподаткування це буде непросто для уряду. Ви можете менше котитися і не обійтися без електроенергії.

Hellvtic:
Тож оподаткування це буде непросто для уряду.
Опростовувати електроенергію так “непросто”, що податки вже представляють хорошу третину ціни, яку ви платите, коли ви за регульованою ціною ..

Добре так вже дешевше технічне обслуговування, але набагато менше, так, мовляв, я навряд чи маю це.
Не приймаючи нічого, я використовую зовнішню розетку, яку я вже мав для своєї електричної косарки
А ціни на порожнисті EDF дорівнюють 0,1470, тому * на 64 кВт / год дорівнює 9.4 євро, моя машина заряджається вночі

Саме додайте збільшення кількості того, що повідомляє вуглеводні, я ні на мить не вірю. Вони штрафували б усіх, а не лише водіїв. Ви повинні уявити собі популярне невдоволення, яке воно спричинить

300 у Вінтерс, 440 влітку, але я їду у відпустку, навіть за кордоном, без проблем. Крім того, вони, до речі, занадто сильні італійці на швидких зарядних пристроях

Проблема у вашій ідеї полягає в тому, що потяг потребує мережі, і це, як зазначена мережа коштує сліпого для обслуговування (приблизно 10 – 100 разів ціна на дорогу). Кабелі кетенаріїв, що перебувають у міді, їх регулярно викрадають (тим більше, що це чортово важко, тому дуже вигідно, навіть для невеликого розділу).
Тоді є енергетичний аргумент. Всупереч поширеній думці, SE споживає менше поїзда, з еквівалентною транспортною потужністю (і не кажучи вже про добрий добрий потяг до дизельного дизель). Таким чином, Паризький бордо становить 19 МВт -год для 1000 -сидіння TGV Кількість місць, споживання джерела. Це відповідає 200 Tesla (у транспортній потужності), які споживають 19 кВт / год на 100 км на шосе, або 1.91 МВт -год для тієї ж подорожі.
Коли кладіть машини в потяг, це не вигідно, це ніколи не було, і я сумніваюся, що це може стати. Для чого ?
Тому що, з точки зору транспорту, найменш маси, яку ви повинні рухатися, найефективніша ви. Тож автомобіль + фургон завжди буде дорожчим, ніж автомобіль.
Єдина перевага полягає в тому, що ви не піднімаєте одометр свого транспортного засобу, але економічно невиправдано.

І чому ми повинні “штрафувати” (крім хитрого терміну … податок – це не штраф !) Тільки драйвери Ve ? Ticpe – це податок, який надходить до загального державного бюджету, так що приносить користь усім, він не використовується спеціально для витрат, пов’язаних з автомобілем. І в будь -якому випадку, на практиці, навіть ті, хто сьогодні не має машини, вони опосередковано платять Тікпе (тому що вони обов’язково використовують та споживають продукти, які були перевезені …).
І оскільки падіння врожаю тику на бензин обов’язково буде дуже прогресивним, відстрочка з електроенергією також може бути здійснена дуже поступово, що уникне будь -якого “популярного гарчання”, щоб воно залишилося непоміченим … в основному, це повинен збільшити податки 4 -кратні на КВт за 20 років, якщо не більше … еквівалент річного збільшення на 1% на основі поточної регульованої ставки. Перебуваючи тут, ми беремо 15% за два дні ..
І, можливо, для обмеження впливу на найскромніші, він може коригувати відповідно до споживання, перший щорічний X KWH може бути звільнений, а потім 2 CTS для наступних XS, потім 4, 6 ..
Звичайно, відкладення також можна було б зробити на чомусь іншому, ніж електроенергія: ПДВ, ІЧ та тощо … це насправді не проблема. Було б складніше, якби Ticpe був спеціально призначений для автомобіля, що теоретично передбачає оплату його заміни лише автомобілістам (рішення може бути податком км на основі пробігу пробігу під час технічного контролю + оподаткування Lonclaim для іноземних транспортних засобів, що циркулюють у Франції).

Я ніколи не бачив держави, щоб щось нав’язати ! Ви повинні побачити кількість податку “не вигідно” (з цього питання багато звітів).
У нашому випадку я вже бачу, як Берсі пояснює, що табличка ширша, податок буде більш егалітарним … особливо для 4 CTS, оголошених @matts32

Xryl:
Таким чином, Паризький бордо становить 19 МВт -год для 1000 -сидіння TGV Кількість місць, споживання джерела. Це відповідає 200 Tesla (у транспортній потужності), які споживають 19 кВт / год на 100 км на шосе, або 1.91 МВт -год для тієї ж подорожі.
Тож спочатку я не бачу, як ти дістаєшся до 1.91 МВт · год… 19 кВт/год/100 км * 600 км * 200 Tesla, для мене це 22 800 кВт/год. Або 22.8 мВт · год… ми вже перевищуємо споживання TGV.
Але ці показники включають в обох випадках швидкість заповнення 100%. Це швидкість, яка фактично можлива для TGV. Не за 200 Tesla … Загалом, середня швидкість заповнення TGV, безперечно, вища, ніж у VPS.
Нарешті, ви також забуваєте, що ваш Паризький Бордо Ен Тесла, це не 300 км/год ..
Коротше кажучи, не ні за що поїзди мають оцінку СО2/км.Найнижчий пасажир ..
Xryl:
Тому що, з точки зору транспорту, найменш маси, яку ви повинні рухатися, найефективніша ви.
За винятком того, що маса далеко не є єдиною змінною в рівнянні … маса особливо дорога під час фаз прискорення. Це добре, поїзд має набагато стабільнішу швидкість, ніж швидкість автомобіля.
Після запуску, які витрати – це тертя, в основному повітря та колеса. Два моменти, які потяг мінімізований порівняно з окремими транспортними засобами … не за нічого, що в слідах, згаданих для зменшення споживання дорожнього транспорту Тісно та користь від великої аеродинамічної вигоди … рішення також передбачало в авіації в інших місцях.

І якщо ні, то в кутку для великих поїздок неможливо, це неможливо, це неможливо, це неможливо роду 50 км (з бензином) 50cv роду, це неможливо, це неможливо, це неможливо?

Matts32:
Ми повинні збільшити податки 4Ct на КВт -год через 20 років, якщо не більше … еквівалент річного збільшення на 1% на основі поточної регульованої ставки
Ах добре ? 4 центи за КВт -год на даний момент близько 17 центів – 1% вдома ?

Ви народилися під час R5?
R5 справді не був автомобілем мрії, а “сімейним” автомобілем у середньому класі: комфорт, а не погано (на той час!), 5 місць, достатня ефективність (ще раз на той час), особливо за цінами та відносно доступним інтерв’ю. Ну, в кінці своєї кар’єри були справді знакові моделі, такі як альпійська або турбо / турбо2, але це залишається анекдотичним, і, звичайно, дуже далеко від автомобіля бідних.
Звідси його величезний успіх, і після цього він став “першим автомобілем” багатьох людей, оскільки друга -пропозиція, що є переважним, простим обслуговуванням, надійністю, не дуже поганою, навіть якщо виступи були зібрані порівняно з автомобілями часу, обладнання та обладнання та обладнання та обладнання та обладнання та обладнання та обладнання продуктивність багато збільшується від одного покоління до іншого.
Коротше кажучи, для мене це не машина бідних, але я не розумію жодного з Мео, який продає нам, як ікону, і намагається передати його для розкішного об’єкта або майже ..

Це основний варіант, що входить до кожного позашляховика, мені здається ні ?

Cpicchio:
Особисто я думаю, що ринок буде зворотним ›. До цих пір у нас був вторинний автомобіль, який ми проходили протягом 20 років із порівняно кількома кілометрів на рік, і недавній сімейний автомобіль на канікули та подорожі.
Я повністю згоден. Це мій випадок тривалий час (більше 10 років), і я знаю багато людей, які також “перемикаються”. У мене є великий транспортний засіб (бензин) майже лише для канікул, але він майже не керує (4000-5000 км на рік), а також “маленький” тип кліо/Zoe Diesel або електричний залежно від періоду для 30 000-60000 км на Рік роботи залежно від періоду.

Так, але занадто низька самостійність, це стає “страшним”, тому що всі уявляють, коли вони ризикують бути труднощами.
У мене є E-208, і автономія, оголошена на 320 км, дуже добре, але взимку ми легко падаємо на 280 км.
У мене є 55 км на день, щоб поїхати на роботу, щоб я широко і я міг задовольнити себе зниженою автономією. Але регулярно я повинен їхати, щоб поїхати трохи менше 100 км, то. Це здійснило поїздку до 255 км, минулого грудня я посилив сідниці, коли автомобіль оголосив 40 км автономії, і що я ще не був повністю ^^ ‘
Коротше кажучи, оголошено менше 300 км (тому менше з холодним, опаленням, кондиціонером …), він стає занадто обмеженим, щоб здійснити щоденну подорож + додаткові послуги
І час зарядки так, але ніхто не хоче знайти станцію з заправками, за 20 хвилин, що термінал безкоштовний, а потім 10 хвилин, щоб зробити свою зарядку. Це залишається негативним моментом

Наша проблема – це потреба у власності, мати машину. Якби ми його взяли на оренду.

Не ввімкнено, все більше людей звертаються до LDD (це не лоа), тому немає концепції майна … він просто змушує вас платити машину за 4 роки за допомогою договору, що не має нічого в кінці договору ..
Усі гаражі, які я відвідав, намагаючись продати його мені … Чесно кажучи, я не думаю, що це проблема з нерухомістю для більшості людей, але потреба в потребі.
Навіть якщо ви можете користуватися автомобілем, не турбуючись про технічне обслуговування, технічний контроль, шини … це набагато більше комфорту, це вимагає чесної ціни, оскільки автомобіль, який ви взяли в оренду протягом 4 років, він не йде на поломку після ..

Не погоджуйтесь, сьогодні продавець, який перетинає Францію в дизелі, платить набагато більше тику, ніж паризький, який рухається в метро. Опосередковано чи ні.
Якщо ми збільшимо податок на електроенергію, тож якщо ми штрафуємо (і це буде добре сприйматись як велике покарання), не скрізь скрізь закінчимося жовтими жилетами. Я не вірю в це, і щоб компенсувати 41 мільярд євро в довгостроковій перспективі, це не 4 CTS, яких буде достатньо.
Я думаю, що вони будуть шукати готівку в іншому місці, можливо, на вартість сірої картки та багато інших невеликих вимірювань, таких як плата, швидкі зарядні пристрої, коротше всього, що орієнтується на водія VE, не торкаючись холодильника холодильника інших

У моєму домі є 3 розумні, і я в сільській місцевості … Руе дю -село шириною 1,67 м ! Сусіди мають 2cvs, 4l та 106 дизель, і він смердить, коли вони котяться зі своїми тепловими жахами. Я беру Mercedès V6 з 320 000 км лише для довгих подорожей.

Явно ні ! На мою думку, це буде на електроенергії, Ticpe (внутрішнє податок на споживання на енергетичні продукти) є для цього ! Я кажу це, і Redis він не йде від TIPP до Тікпе ні за що ! Дійсно, електроенергія ще не в ньому, а як енергія … З іншого боку, я погоджуюся, що реалізація буде капілуловодна, як соціальні шини у питній воді.
Приклад нижче стільки споживання, що ви маєте ціну електроенергії за поточною ціною, вище податку реалізується. Тому що якщо ви споживаєте занадто багато, це те, що ви живете в тепловому друковці або не обережні, тому ви повинні щось робити ! Або ви заряджаєте свою машину, так що це це для транспорту ..
Не дарма, закон має на меті заборонити оренду теплового друшляка. І це легко реалізувати.

Палу:
Ах добре ? 4 центи за КВт -год на даний момент близько 17 центів – 1% вдома ?
Ні, це близько 20%, як я вже говорив вище:
Matts32:
Тому порядку на 20% збільшення порівняно з регульованою швидкістю.
І я також сказав, що це збільшує щорічний 1%, якщо ми поширимо це збільшення протягом 20 років.
Matts32:
В основному, податки 4CT на KWH повинні бути збільшені за 20 років, якщо не більше … еквівалент щорічного збільшення на 1%
Якщо ми сьогодні візьмемо ціну, це 17.4 CTS. 4 Крім того, це 21.4 CTS.
21.4/17.4 Це ~ 1.23 (тому 23% загального збільшення за 20 років).
І 1.23^(1/20) Це ~ 1.01, тому 1% на рік протягом 20 років.

Hellvtic:
Не погоджуйтесь, сьогодні продавець, який перетинає Францію в дизелі, платить набагато більше тику, ніж паризький, який рухається в метро. Опосередковано чи ні.
Продавець працює в компанії, цей Ticpe робить витрати на компанію, яку вона передасть своїм клієнтам, кінцевому замовнику ..
Hellvtic:
Я не вірю в це, і щоб компенсувати 41 мільярд євро в довгостроковій перспективі, це не 4 CTS, яких буде достатньо.
Тікпе становить 18 мільярдів у державному бюджеті в 2022 році.
З споживанням близько 500 TWH щорічно, 4CTS/кВт/год повертає 20 мільярдів.
Звичайно, це лише державна частка, є також частка місцевих громад. Ми приїжджаємо в 8 CTS/KWH, якщо ми також повинні взяти його на електроенергію. Але знову там, є й інші можливості.
Навіть додавши його теж, це 2% на рік протягом 20 років. Це не те, що спричинить популярність Vindicte, він би повністю непомічений у “природному” підвищенні ціни на електроенергію (нагадування: Тільки цього року він вже займе 15%), особливо якщо він не буде представлений як компенсація за падіння Ticpe (і раптом немає причин того Податок, який надходить до загального бюджету, тому до загального горщика, який приносить користь усім).

Однак це не мала поставити бензиновий двигун, як 3 -х ніжно один літр, 1.2 літр, який перетворює етанол лише для міста … 25 000 куль за це ..

І, можливо, також і перш за все, масово вкладення в переробку акумуляторів та в розробці чистіших транспортних засобів.

Це стосується всіх останніх автомобілів проти автомобілів 10 років тому, і це ще гірше з гібридами (які стають нормою), які накопичують 2 технології.
З іншого боку, поточне обслуговування набагато дешевше, операційна вартість (енергетична + інтерв’ю) VE значною мірою сприяє електроенергії і все частіше буде (з податкових міркувань).

Ну, це існує, що Mazda щойно випустила модель, BMW з I3 Rex, Opel Ampera,…

Ще один майбутній флоп, що Renault має таємницю … мінімум 25 тис. Євро з, безумовно, автономією весни Дакії … Чудово ..

Звичайно, я народився !
Моя перша машина в 1985 році.
Я не ностальгічний за минуле, але тоді зовсім не.
У 1990 році у мене був перший новий автомобіль: Golf 2 GTI.
Хороший бах, я любив цю машину, але це не заважає, щоб ні за що не в світі, я не хотів би його поновити. Жодного рульового керма, амортизатори, не дружить з моїм попереком !
Надмірне споживання. І багато іншого….
R5, він залишається бідною машиною. Як і більш сучасний Twingo Чому ні, Кліо, звичайно, 106/107/108, так, не погано, 206/207/208 Відмінно
Виведення R5 – це як новий жук для сонечко того часу.

Всі роблять те, що хочуть. І це справді добре.
Для мене розумний – це як автомобіль без ліцензії. Немає грудей.
Я не розмножую машини вдома.
У кожного є власна машина. Немає дублікатів.
Якщо нам 3, три машини, кожна з них

“Зосередившись надмірно на самостійності, що не є вирішальним фактором для більшості щоденних цілей”. Для вас добре, але для інших, ви так ? Автономія важлива, оскільки, крім цього, вона дуже значно зменшується відповідно до зовнішньої температури, швидкості, використання обладнання, таких як склоочисники, опалення, фрази,…, а потім менше автономії, отже, більше потреби в підзарядуванні та витрачанні часу У помірно тривалому шляху.

Тож там приклад мені здається надзвичайно поганим. Ми побачимо, чи більше 30 років ви все ще в своїх розумних, як ваші сусіди. Не впевнений, що саме вони найбільше забруднили зі своїми низькими людьми автомобілем проти вашого хорошого великого V6.
І це не те, що найбільше найбільше забруднює (це тема?)).

Невеликий електричний автомобіль з мого боку на другому автомобілі, який навіть став першим, оскільки це той, який ми найбільше використовуємо. Тепло зберігається для довгих подорожей > 300 км. Інакше для повсякденної роботи, гонки, дозвілля … Це прекрасно. 320 км автономії. 280 за цією холодною погодою. Цього достатньо. Поповнення будинку на стандартній розетці приблизно на 2 євро на 100 км
15 000 км за 1 рік. Близько 300 євро в електроенергії за 15 000 км, і я не враховую безкоштовну перезарядку від Lidl, коли акумулятор низький і що він хоче, щоб він був швидким. Коротше кажучи, дуже щасливий. Все це за 250 євро на місяць. Більше немає зборів за бензин або технічне обслуговування. Контракт за два роки для тестування ми побачимо наприкінці року, що ми робимо. І хороший комфорт водіння. Опалювальне програмування, вранці, що дегеви та нагріває машину перед від’їздом, не споживаючи стільки і навіть, якщо він з’єднаний. Коротше кажучи, дуже рада на даний момент.

Я щойно мав свого старшого (минулої п’ятниці), і на даний момент це щастя, або я повинен був витратити 40 євро дизельного дизельного дня, щоб піти на роботу … Я заплатив навіть 8 € … будучи широким і безкоштовним перезарядком у Тафф (Я спіймав їх термінал у 10 кВт/год, але достатньо для початку).
На даний момент немає дебатів щодо мене, за довгу поїздку (це мій головний транспортний засіб зараз) з моєю донькою, я не думаю, що це вб’є нас зробити 30 -хвилинну перерву за швидкі витрати … один -два рази В гіршому випадку так довго.
Мої дизельні збори різко зменшаться, страхові витрати дешевше (з навіть додатковими варіантами) обов’язкове технічне обслуговування (кожні 25000 км не коштуватимуть мені більше 100 € …) Я переходжу з машини Тефф теплим і індукованим. і задоволення від водіння для мене робить добре. Це позитивне на 500 км.

200% погоджуються. Я додам ще один аргумент. Якби ми поїхали до колективу, ми не витрачали б гроші на підтримку інфраструктури для окремого транспортного засобу, і ми мали б набагато кращу якісну залізницю. І так більше поїздів на годину ! Для кінця ланцюга ви також можете уявити човни. Він дуже добре реалізується в горах. Ви приходите на лижах, ви їдете на поїзд + човник, який чекає, коли поїзд приїхав. Так, це дорожче, ніж окремий автомобіль (для сім’ї), але це раз на рік, тому це може бути цікаво.

Мелвін:
Для вас добре, але для інших, ви так ?
Думаю, ти повертаєш аргумент. Я думаю, що люди, які роблять більше 200 км на день, дуже рідкісні, навіть ті, хто здійснює подорож понад 200 км раз на тиждень. Ви можете бути одним із цих людей там, але визнає, що це все ще особливе.
Коли ми бачимо середній французький пробіг, ми можемо обґрунтовано подумати, що більшість може втратити 2 або 3 години, що їдуть у відпустку двічі на рік порівняно з 10 хвилин, втраченими кожні 15 днів на насосі.
Wackyseb:
Моя перша машина в 1985 році.
О, старий чоловік! Як і я … перший касовий реєстр у 83 роки, 2 ноги, справжній автомобіль бідних придбав 500FR ..
Ви не пояснили мені, чому ви вважаєте R5 як автомобіль бідного, він набагато більше “високий”, ніж 4L. Було обладнання для божевілля, як ретро праворуч, голова підтримує навіть оксамитові сидіння! Згодом вам довелося жити у багатства, щоб мати засоби, щоб мати гольф GTI ..

LD9474:
Він дуже добре реалізується в горах. Ви приходите на лижах, ви їдете на поїзд + човник, який чекає, коли поїзд приїхав.
Або ви суперечите собі, або я не зрозумів. Оскільки другий вибір є більш ніж ймовірним, ось що мене турбує. Для вас, щоб поїхати до чартерного. Але в кінцевому підсумку ваш приклад дорожчий для сімей .
Хороший насправді я сумніваюся, що заощадження на людині залежить. Громадський транспорт навряд чи реагує на останні кілометри, це ще складніше для поїзда. Я беру свій власний приклад, найближчий громадський транспорт – 10 км, у мене є тренер станції SNCF (45 хвилин недалеко від 35 км проїжджає або 1 год на 45 км залежно від станції) … залежно від місця призначення це Те саме … Висновок Ваша індивідуальна інфраструктура залишатиметься важливим навіть шляхом раціоналізації.
У порівнянні з машиною я 25 км і 25 хвилин ..
Так само в нинішньому контексті я не переконаний, що заощадження піде на громадський транспорт. Але це ще одна дискусія.

LD9474:
Ви приходите на лижах, ви їдете на поїзд + човник, який чекає, коли поїзд приїхав. Так, це дорожче, ніж окремий автомобіль (для сім’ї), але це раз на рік, тому це може бути цікаво.
Досить. І бонус, який стає все більше і більше, це не підніматися в моторизованих транспортних засобах на станцію. Будь то на автобусі чи ВП, ви можете зупинитися нижче в долині, і канатна дорога переймає. Наприклад, до 2 Альп через Venosc або Alpe-D’Huez через Vaujany, це економить підвищення висоти від 600 до 800 м.
Існує навіть проект канатної дороги з grenoble-Chamrousse, який регулярно повторюється (ну, я вважаю, що помірно в його усвідомленні раптово, навіть якщо це дозволить значно зменшити рух автомобілів, це потребуватиме багато публічних субсидій, оскільки майже неможливо зробити Вигідно інакше, і я не думаю, що політична воля достатня для її проходження), з підйомом на 20-30 хв на кабель замість 25 км дороги та 1400 м висоти.

Жодної багатства, “бельгійська” можливість набагато дешевша, ніж у Франції.
Nmut:
Ви не пояснили мені, чому ви вважаєте R5 як автомобіль бідного, він набагато більше “високий”, ніж 4L. Було обладнання для божевілля, як ретро праворуч, голова підтримує навіть оксамитові сидіння!
Uh мій r5 був бежевим/коричневим, не було права, 4 швидкості з зчепленням більше, ніж яблуко. Машина для пральної льоду повинна була накачати на білу/жовту пластикову кнопку. Гальма того часу, коли це було більше сповільнити, ніж насправді гальмувати. Жодного витертого льоду позаду, жодної підтримки голови. Навіть автомобільне радіо не існувало. Необхідно було провести все, щоб встановити єдину радіостанцію та встановити антену (не попередньо обладнану)
Так так, це було цікаво почати, але гарне зберігання.
Поточний 85 або 86, велика буря морозу та снігу. Хороший бах, вікна були заморожені також всередині. І машина, очевидно, не починалася.
І весь затоплений двигун без душі .
Швидко замінено Nissan Micra дуже краще обладнаний, ніж Nissan Sunny.
Саме мої батьки змусили мене відкрити Nissan, у них був Datsun 280ZX (я думаю, що це було ZX, щоб перевірити). Вбивство цієї кузова. (Ну вона все -таки закінчила все іржаве . ))

Martin_penwald:
Але якщо я не можу мати позашляховик, як я збираюся компенсувати розмір моєї зигуунти ?
Купити седан з більш оптимізованим профілюванням?

Так і ні, я орендую свій електричний автомобіль, але я радий мати тепловий сусідній і не повинен планувати заздалегідь, щоб взяти на оренду машину, як тільки мені доведеться піти. Імпровізовані вихідні, звичайно, я міг би зробити їх електричними із зупинками, або я можу спробувати знайти теплову в оренду в останній момент, але це все -таки невелика логістика, яка не обов’язково дуже зручна

Так, я погоджуюсь, що місяці від Vitee, але не більше вільного часу, але ей, вам доведеться додати тиждень відпустки оплачувано

Зі свого боку, я не проти електрики, і, ймовірно, якщо я жив у будинку (більше гаража, звичайно), я вже можу мати його, але коли ми живемо в квартирі з коолером і всім toutim не обов’язково легко мати Станція зарядки на стоянці (і знову, коли вам пощастить мати стоянку у вашій резиденції)

Було б цікаво провести дослідження порівняльної надійності VE / VT.
Але за те, що витерли багато автомобілів, проблеми з поломками, які власники гаража не знаходять, це трапляється на всіх коробках, і навіть з преміум -брендами … мій електричний досвід недостатній (150000 км), якщо сказати Вес зламався ..
KeyPlus:
Так, я погоджуюсь, що місяці від Vitee, але не більше вільного часу, але ей, вам доведеться додати тиждень відпустки оплачувано
Франція не підсумовує в Парижі, Байонні, Бресті та Каннах. Ми можемо трохи зайти і трохи відвідати нашу прекрасну країну. І навіть Brest-Vintimille у VE, це все одно не робиться за тиждень ..
FOX-IDCOM:
Не обов’язково легко отримати станцію зарядки
Для мене це те, що є найбільшим гальмом у ВЕС, то є ціна закупівлі (оскільки ринок цього випадку ще не на місці), але це залишається вторинним, враховуючи вартість використання.

Трохи повторно, ваш R5 не повинен бути дуже молодим ..
Звичайно, було лише 5 швидкостей, коробки 5 не демократизували до початку 90 -х. І те ж саме для попереднього рівня радіо.
І якщо ваш Micra був K10, він не повинен бути кращим за R5, з іншого боку, наступне покоління було краще, але це більше покоління Super 5, якщо мої спогади хороші (не впевнені …).
Wackyseb:
І весь затоплений двигун без душі .
На мою думку, невеликі веселі машини, це почалося лише з альпійського R5 (високо -End, отже), а в середині з моментом сокири та їх 1100, які працювали досить добре, і які були депозовані лише інжектором змін,, але не раніше!

Nmut:
З іншого боку, наступне покоління було краще, але це вже не супер -5, якщо мої спогади хороші (не впевнені …).
Micra II навіть вже є поколінням CLIO, він прибув на початку 90 -х.

Невелика екскурсія у Вікіпедії => Ти маєш рацію.
Але у мене є спогади про першу Мікра не страшну, але, все -таки у Вікіпедії, я бачу, що там було 3 фази ..

@Clubic у вашій RSS -стрічці я бачу електричну статтю чи ні, ось найкращі продажуються машини у світі у 2022 році. Але неможливо завантажити цю сторінку: “Сторінка не перенаправляється належним чином”. Випробувано на кількох машинах та браузерах.
Стаття, опублікована занадто рано, потім знята ? Конфігурація PB ?

Так, гурти з коми. Це той самий порядок, що і TGV у будь -якому випадку, і я не сумніваюся, що прогрес у споживанні робить рівновагу на користь автомобілів, протягом року. Є багато автомобілів, які споживають менше 19 кВт/год/100 км, вже на ринку, просто з I3, ви вже знизитесь до 15 кВт/год/100 км або 18 мВт -год.
Однак залишається практичний аспект поїздки на машині: ви вибираєте місце призначення та подорож, перерви. Ви їдете, коли хочете, і ви не піддаєтесь ударам та іншим небезпекам SNCF.
Якщо ви хочете поїхати до Ла -Рошель або до басейну Аркачона, ви йдете прямо, а не потрібно робити сцену в Бордо. Зрештою, ви їдете менш швидко, але приїжджаєте раніше
Це не ні за що люди обирають машину в поїзді, навіть якщо він дорожчий (і є проблема паркування для вашого автомобіля на вокзалі, з ризиком пошкодження, вартості, якщо ви платите парку Вінчі тощо …)
Що стосується наповнення, то для розвитку цього швидкості є транспортні навантаження, щоб покращити цю швидкість. Це досить практично для двох частин. Не вірте, що TGV повні (SNCF не спілкується з цими темпами), але мій досвід на TGV Paris Marseille (який, як передбачається, є найбільш вигідною лінією у Франції) показав мені, що TGV рідко повна, ймовірно 50 або 60% його потужності.
Для мене рішення полягає не в тому, щоб переміщувати транспортний засіб взагалі, а мати засоби транспорту після прибуття (як на початку). Ось чому для мене справжнє рішення – це спільний, електричний (може бути навіть автономним) автомобілем, який дозволяє зробити останні 100/150 км навколо станції, коли ви приїдете. За винятком того, що паризький досвід самоспортивних автомобілів був фіаско, освіта французів, що стосуються суспільних благ.

tfpsly:
@Clubic у вашій RSS -стрічці я бачу електричну статтю чи ні, ось найкращі продажуються машини у світі у 2022 році. Але неможливо завантажити цю сторінку: “Сторінка не перенаправляється належним чином”. Випробувано на кількох машинах та браузерах.
Стаття, опублікована занадто рано, потім знята ? Конфігурація PB ?
Я також протестував, і є проблема, що я повернувся до команди

Відарусний:
Для вас, щоб поїхати до чартерного. Але в кінцевому підсумку ваш приклад дорожчий для сімей .
Один не суперечить іншому. Менше обслуговування доріг дозволяє виділити залізничну інфраструктуру з бюджету (можливо, я висловив себе). З іншого боку, сьогодні здійснення поїздки на машині може коштувати дорожче, ніж поїзд для сім’ї з 4 людини. Однак, заощадження, зроблені сім’єю, що більше не має транспортного засобу, дозволяє широко амортизувати цей випадковий додатковий випадок (я говорю тут про свята).
Для повсякденного життя я погоджуюся, що “останній кілометр” погано подається поза великими містами. Вдома немає автобуса. Я все -таки думаю, що це політична воля. Реалізація “командних” автономних човників на вимогу повинна дозволити вирішити цю проблему.
Я “жив” в суспільстві без майже жодних окремих транспортних засобів, і люди не скаржилися на це. Вони мали різні стосунки до часу. Це те, що змушує мене сказати, що це можна грати з невеликим (багато?).

LD9474:
Я все -таки думаю, що це політична воля.
Чітко. У мене є приклад від батьків, які живуть прикордонним селом. Для своєї прикордонної сторони 4 автобуси на день, щоб поїхати до міста, на початку та кінці кожного півдня. 500 м далі, з іншого боку кордону, безумовно, село трохи більше, ніж їхнє, але з іншого боку набагато далі від центру міста (15 км проти 5 км), дві різні автобусні лінії, з автобусом на кожному 30 хв з 6:00 до 8:00…
Очевидно, що не те саме бажання розвивати ТС з одного боку, а другий кордону ..

tfpsly:
@Clubic у вашій RSS -стрічці я бачу електричну статтю чи ні, ось найкращі продажуються машини у світі у 2022 році
Це відремонтовано: Електричні чи ні, ось найкращі продавці автомобілів у світі у 2022 році

Відповідно до ваших власних посилань, TGV, що котиться на 320 км/год, споживає 19 МВт/1000 км. Все ще відповідно до вашого посилання, цей потяг перевозить 1000 пасажирів.
Це 19 штат/пасажир/км для повного поїзда.
Відповідно до ваших власних фігур, ефективний електромобіль споживає 15 кВт/год/100 км. Це 150 кт/км.
Якщо автомобіль перевозить 5 людей, це 30 ч/км/пасажир.
Якщо автомобіль перевозить 4 людини, це 37.5 год/км/пасажир.
Якщо автомобіль перевозить 3 людини, це 50 ч/км/пасажир.
Я навіть не буду говорити про типовий випадок, коли автомобіль має лише один пасажир лише свого водія.
Наповнений блоком, найефективніші електромобілі завжди споживають 1.На 6 разів більше електроенергії, ніж TGV, що йде до 320 км/год, і заповнений у блок. Але якщо 100% наповнений потяг дуже поширений, 100% наповнені автомобілі набагато рідше. Отже, насправді немає фотографії, перевага є надзвичайною для поїзда, який повинен бути в середньому від 3 до 4 разів ефективнішими, ніж автомобілі. Я навіть не враховую, що TGV не завжди йдуть на 320 км/год.
Нарешті, ваш аргумент про автомобілі, які стануть більш ефективними.

Я думаю, що ви неправильно трактували документ. Якщо TGV досягла своєї круїзної швидкості, він фактично споживає 20 кВт/год/км. Але ви повинні врахувати всю подорож (прискорення + гальмування + повільніші фази), як для автомобіля. Приклад наведено на сторінці 15 документа. І там ми приїжджаємо в 20 МВт -год для подорожі Парижа / Бордо (яка служить основою документа і яка становить 600 км).
Після цього я погоджуюся, що TGV споживає менше середнього автомобіля, але не набагато менше, ми знаходимося в одному порядку величини. А оскільки покоління поїзда становить 10 років дизайну, тоді як покоління автомобіля становить 2 роки, я роблю ставку на те, що цей звіт буде зворотним, просто тому.
І оскільки автомобілі є більш практичними (з згаданих вище причин), буде все менше і менше інтересу до поїзда.
Після цього TGV є винятком, для Тер минуло, коли ВЕ значно економічніші за них.

@Palou @clubic Ще одна стаття у вашому RSS -каналі за ті самі занепокоєння щодо перенаправлення не працює:
https: // www.клубний.com/mag/навколишнє середовище-Ecologie/factity-456186-électricite-le-solar-et-l-eolien-doublent-le-gaz-la-prémiere-aven.HTML

Дякую, я повідомляю про це команді
Редагувати: @tfpsly виправлено
→ Електроенергія: Сонячний і вітер вперше подвоюють газ !

Купівля автомобіля розміром, щоб поїхати у відпустку один раз або два рази в році -це вже економічний не -сцен.
Інакше у мене був BMW I3, Kona 64kw і весна, і я ніколи не дратується перетинати Францію щоразу (Париж <-> Портуйте новий час кілька разів). Це ще довше, і вам доведеться організувати інакше, але це залишається цілком здійсненним.
Проблема полягає не в терміні роботи акумулятора, а швидкість навантаження.

@palou ніколи не два без трьох
https: // www.клубний.com/graphic/news-456330-à-votre-portefeuille-a-прототип-de-3dfx-voodoo-5-4-gpu-et-vente.HTML

Я повідомляю команді, але це буде зроблено завтра, враховуючи час, який він
@tfpsly відремонтується: до вашого гаманця ! Прототип 3DFX Voodoo 5 з 4 GPU продається !

Renault R5: Автомобіль Electric City розкривається ще трохи. Фотографії, ціна та інформація

Renault R5: Автомобіль Electric City розкривається трохи більше. Фотографії, ціна та інформація

Renault 5. Бренд Diamond скористався виданням Roland-Garros 2023, щоб представити однойменну спеціальну серію R5, що очікується в наступному році. Що виявити трохи більше очікуваного автомобіля Renault Electric City.

  • Електричні Renault 5 Фотографії
  • Нова інформація R5
  • Ціна
  • Дата випуску

Саме в рамках французьких міжнародних тенісів Renault представив, 28 травня 2023 року, спеціальна серія Roland-Garros з електричного R5, що бренд Diamond повинен продати у другій половині 2024 року. Модель, оголошена на 95% вірних серійній версії, яка дозволяє вам дізнатися трохи більше про контури майбутнього R5, покликана стати новою королевою електричних автомобілів у Renault.

У будь -якому випадку бажання французького виробника, який розпочав величезну електричну програму з маркетингом шести моделей, згрупованих у новій організації бренду з Diamond, Ampère, до 2030 року до 2030 року. Знаменитий R5, довгоочікуваний, буде повністю модернізований завдяки дизайнерським ротам Франсуа Лебоїна.

Для Лука Ді Мео, начальника Renault, “Мета цього R5 полягає в тому, щоб зробити його єдиним електричним міським автомобілем у діапазоні з основною ціною менше 20 000 євро (за винятком бонусів)” “. R5 буде виготовлений у Франції на фабриці Дуя і повинен взяти на себе від The ​​Renault Twingo і навіть Renault Zoé, першої зірка бренду, запущеної на ринку в 2013 році.

Електричні фотографії Renault R5

На початку 2021 року Renaul.

Яка інформація, яку слід знати про новий електричний R5 ?

Запущений у 1972 році, R5 залишається впізнаваним майже через 50 років за його характерними рисами. Міський автомобіль залишатиметься дуже компактним з великим дотиком сучасності. “Дизайн прототипу Renault 5 натхненний культовою моделлю нашої спадщини. Ця модель просто втілює сучасність, транспортний засіб, який якоряє в свій час: міський, електричний, чарівний “пояснює Джіллес Відаль, директор Renault Design з 2020 року та екс-начальник дизайну Peugeot, який вже спричинив сенсацію з її нео-ретро моделі Представлений на чемпіонаті світу з автосалону 2018 року, E-Legend Peugeot.

  • Під час презентації в травні 2023 року спеціальної серії Роланд-Гаррос, R5 відмовився кілька тижнів раніше. Більш тверезий колір, який ми знайдемо на кольоровій діаграмі майбутнього автомобіля Electric City.
  • Це спеціальне видання Roland-Garros, оприлюднене на диво перед маркетингом перших моделей у класичному діапазоні нового R5, має деякі інші невеликі зміни порівняно з прототипом, виявленим у 2021 році. Особливо це стосується тонких бічних сітків, розташованих на вхідних дверях, причини яких викликають хрест Сен-Андре, один із символів стадіону Роланд-Гаррос. На цих сітках № 5 поступається місцем логотипу французьких інтернаціоналів. На ободах геніальна синя обробка приносить досить стильний контраст контрасту.

  • За моделлю, представленою два роки тому, ми вже змогли виявити, що передня частина транспортного засобу перевозила нас до футуристичної епохи з легким підписом, який дає досить оригінальний 3D ефект. Повітряний прийом капота приховає зарядний люк, задні ліхтарі також інтегрують аеродинамічні дефлектори, достатньо, щоб дати реальне ліки від сучасності цьому Renault R5 21 століття !
  • Є багато підморгтів до початкового R5. Від бічної сітки до колеса через задній багажник закоханих R5 заповниться, милуючись плоскою витяжкою, як лінія павільйону, і прямий і нахилений задні двері.
  • Ми також відзначимо французький прапор, присутній на дзеркалах, підморгу, який ми скоріше звикли бачити в останніх концепціях Peugeot.
  • Gilles Le Borgne довірив аргуса, що він вивчав інших хіміків і що акумуляторна пачка, система охолодження. буде оптимізований до максимуму
  • Ця концепція Electric R5 є частиною великого плану продукту, представленого Renault. Бренд має на меті запустити 14 моделей до 2030 року, включаючи 6 електричних. R5 буде його частиною.

Якою буде ціна нового Renault R5 ?

На даний момент Renault не оголосив жодної ціни, але, очищаючи представлений план продукту, ми можемо припустити, що R5 прибуде на заміну Zoé на невеликому сегменті автомобіля електричного міста. По -перше, для конкуренції з електричним, Honda E або Mini Electric, метою бренду в Diamond було продати цей електричний електричний R5 на 20 000 євро. Але ситуація, очевидно, змінилася останнім часом, і, можливо, ціна входу в місто значно перевищує. 25 000 євро.

Якою буде дата випуску Electrical Renault R5 ?

Якщо Renault оприлюднив свій проект до випуску шести електричних моделей до 2030 року, Argus оголошує, що запуск майбутнього Electric R5, на якому бренд займає багато, повинен відбутися в кінці літа 2024 року. І, хороша новина для французьких заводів групи, цей R5 буде встановлений у Франції, з Асамблеєю, передбаченою на фабриці Дуя. Електромотор, 6AK, буде зроблений у Клеоні, в Нормандії.