Renault 5 Electric: Azaltılmış bir fiyata doğru. özerkliği olarak!, Renault R5: Elektrikli şehir otomobili biraz daha ortaya çıktı. Fotoğraflar, Fiyat ve Bilgi

Renault R5: Elektrikli şehir otomobili biraz daha ortaya çıktı. Fotoğraflar, Fiyat ve Bilgi

Martin_penwald:
Ama eğer bir SUV alamazsam, zigounette benim büyüklüğünü nasıl telafi edeceğim ?
Daha optimize edilmiş profillemeli bir sedan satın alın?

Renault 5 Electric: Azaltılmış bir fiyata doğru. özerkliği olarak !

Eğer tempo baştan çıkarabilirse, yine de bu özerklik ve fiyat bazı ardoru ifade edebilirdi.

2024’te Renault 5 !

İki yıl önce, projenin sunumu sırasında resmileştirildi Yeniden doğuş, % 100 elektrikli yeni Renault 5 izleyicisini çekmişti. Ve iyi bir nedenden ötürü, mevcut standartlarımıza uyacak şekilde modernize edilmiş Renault 5’in sembolik stilini ve yepyeni bir garantili biçimde bulduk ” sıfır emisyon »».

Zaten üç araçtan (Zoe, Twingo ve Megane) oluşan Renault’un % 100 elektrik yelpazesi, gelecek yıl gelecek yıl bayiliklere ulaşması gereken bu yeni Renault 5 ile yavaş yavaş genişleyecek. Giriş bileti yaklaşık 25.000 Euro olmalı.

Giriş için azaltılmış bir özerklik -seviyesi versiyonu ?

Tarafından toplanan bilgilere göre Otomobil dergisi, Bu gelecekteki elektrikli Renault 5, Renault Zoe’yi besleyen 52 kWh lityum-iyon pil alabilir, 35.000 Euro’dan adına sergilenebilir.

Gerçekten de, yeni bir lityum demir demir pilin (LFP) geliştirilmesi için Nissan ile bir işbirliğine rağmen, ikincisi bu gelecekteki Renault 5’e entegre edilmemelidir, daha az yoğunluk ve daha hacimli bir pilin hatası. “”
Eşdeğer boyutta, bir LFP pili, geleneksel nikel-manganes-cobalt teknolojisinden daha düşük bir kapasite görüntüler “, kayıt edilmiş Otomobil dergisi.

Bununla birlikte, Renault 25.000 Euro çağrı fiyatını korumak istiyorsa, Electric Renault 5’in 52 kWh versiyonu orta aralıklı bir model oluşturabilir. Başka bir deyişle, bu yeni R5’in Giriş seviyesi versiyonunun daha düşük boyutlu bir bloğa sahip olması ve bu nedenle vaat edilen mesafenin (400 km) sağlayamaması gerekir.

Google Haberleri kullanıyorsunuz ? Tech News’ten hiçbir şeyi kaçırmamak için kulübü takip edin ! Google Haberleri

Videoda keşfetmek

Aynı konuda

Elektrikli Arabalar 2022: Yeni Modeller Bekleniyor

Elektrikli pillerin fiyatı bir düşüş peşinde, ancak tehdit altında

Renault, amiral gemisi modellerinin elektrifikasyonuna devam ediyor ve elektrikli e-teknoloji mega’yı duyurdu

Renault Scenic Vision: Scenic yeniden doğdu

Kulüp topluluğuna katılın

Yeni Teknolojiler Tutkunları Topluluğuna Katılın. Gelin ve Tutkunuzu Paylaşın ve Haberleri Birbirlerine Yardım Eden ve Günlük Uzmanlıklarını Paylaşan Üyelerimizle Tartışın.

Yorumlar (90)

Çoğu günlük kullanım için önemli bir faktör olmayan özerkliğe aşırı odaklanarak, elektrikli araçlarla ilgilenen insanları korkutabiliriz. Önemli olan, pil kapasitesi değil, şarj süresi ve verimliliğidir.
Çevresel zorluklarla başa çıkmak için, üreticilerin minimum kapasiteli pil ile daha küçük ve daha hafif arabalara dönmesi akıllıca olacaktır.
Unutmamalıyız ki, pil ne kadar küçük olursa, daha az pahalı araba olacaktır.

500 km’nin altında, elektrik için kalmayacak

Fiyata odaklanmalıyız. Yahourt’un bir saksı için 25.000 €… Dünya’ya geri dönmenin bir zamanı olacak

Fiat 500, mini ve diğer DS3 gibi küçük bir lüks şehir arabası ..
Bu tür bedendeki özerklik önemli değil ..
Fransa’yı otoyoldan geçmek için bu tür bir araba satın almıyoruz, ancak sadece günlük çan kulesi (iş, dodo, okulda marmotlar, süpermarket) ve zaten 200 km ile yapılacak bir şey var.
Hala 2. bir vücuda ihtiyacım olursa, bu tür bir Ve’ye sahip olabilirdim.

15-18k € ötesinde çok pahalı ! DSL ama hayatta başka öncelikler var ve sonra elektrik bir kör ve daha da kötüleşecek

Çünkü benzin fiyatı azalacak ..

Ama eğer bir SUV alamazsam, zigounette benim büyüklüğünü nasıl telafi edeceğim ?

Evet ama bir noktada ülkenin diğer ucundaki plaja veya dağa gitmek isteyeceksiniz ve zaman zaman olsa bile özerkliğin önemli olduğunu anlayacaksınız, daha fazla lol !!

Elektrikli bir arabanın özerkliği, bu araba Fransa’yı şarj etmeden geçebildiğinde ilginç olacak, belki 10 yıl içinde belki. Şimdilik elektrikli araba bizi kızdıran ekologlar için

Bana bunun sadece 2. bir kutu olabileceğini açıklığa kavuşturmuş gibi görünüyor ..
Majesteleri gibi herkes zengin değil !!

2. beden genellikle kırsal kesimde bir yükümlülüktür ve bu genel olarak en zengin yaşamanın değildir ..
Hayat yerinize karar veren bazen gayrimenkul fiyatıdır.

2., 200 km için çok iyidir. Unutmayalım ki, pilin 400km veya daha fazla olması için, günlük olarak takılmamız gereken 100 kg,. Sanki kalıcı yolcu olarak iki malabarımız varmış gibi.

Sorun şu ki, bu fiyatı ikincil bir arabaya koyan çok insan olmaması.(genellikle 20k € ‘dan az)
Ana araba, genellikle tüm arazi olmasını istiyoruz, her gün işe başlıyor ve aileyle tatile çıkıyor ..
Her iki durumda da hedeften uzak olma riski taşıyoruz ..

Aksi takdirde Fransa’yı geçmek için, her şeyden önce, özerkliği, evrensel, hızlı ve güvenilir. Örneğin, çıkarılabilir piller veya bir hidrojen tankı. Özellikle büyük piller sadece büyük arabalar için geçerli olduğundan, hepimiz 205 veya twingo’da seyahat ederek başladığımızda.

Aksi takdirde alışkanlıklarımızı biraz değiştirebiliriz ve örneğin, nesillerin önümüzde yaptığı gibi trenle seyahat edebiliriz. Ya da nesiller boyu sürücülerin önümüzde yaptığı gibi, amaçlarıyla sınırlı olmadığını keşfetmek için zaman ayırarak 2 gün içinde ülkeyi geçin ..

Megane E-Tech’te, bir LLD’de tatil için bir termal kiralama için bir sözleşmeniz olabilir ..

Tren sadece şehirlerde var … Kirlilikle mücadele etmek için pratik olacak “küçük çizgiler” artık fiziksel olarak var değil. Ayrıca bir hafta sonu veya tatil için Fransa’yı geçtiğinizde, trenle çok karmaşıktır ve çok sık araçla sonuçlanabilir,. Ve sitede olduğu gibi hareket etmeniz gerekecek ve mutlaka şehirde olmayacaksınız ..
Güçlü özerk arabalar ..
Dahası, kârlı olmak için istasyonların bir şekilde ekstra kentsel, yakın veya uzak olanı dışlayan şehir merkezlerinde olması gerektiğini söyleyen bir makale okudum.

Büyük bir şekilde görmenizi sağlamak için Leboncoin’de büyüteç al. Ve daha ucuz olacak ve fırsat olduğu için gezegen için iyi.
OLUMSUZ.B. : umutsuz vakalar için mikroskopla da çalışır.

Bir Clio / 208 dizelin maliyeti ? Hızlı bir şekilde 25.000 Euro’dayız … ve büyük günlük silindirler için kullanımda (işe gitmek için günde 150 km), elektrikli aracın maliyeti çok daha ucuz.
Yani, evet, verilmiyor ama bir dizel şehir arabasının seviyesi. Ayrıca, termal araçların maliyetini artıracak Euro 7 standardını unutuyorsunuz.
Benim için R5, küçük elektrikli arabayı kesin olarak demokratikleştirecek modeldir. Ayrıca, ölmek için üzücü olan mevcut arabalarla kontrast oluşturan modaya uygun / eğlenceli bir tarafı var.

“Hepimiz 205’te veya Twingo’da seyahat ederek başladık. »»
İlk otomobilde, kullanılmış bir termal satın alınması her zaman 2045’e kadar mümkün olacaktır … bu yüzden pillerin kütle yoğunluğunun iyileştirilmesiyle gelmesini görmek için çok zaman veriyor.

Matts32:
Örneğin, nesillerin önümüzde yaptığı gibi trenle seyahat
Yine de, ev yakınında bir açık istasyona sahip olmak gerekir, “TGV’nin dışında” kapanan istasyonlarla kırsal kesimde olmaktan uzaktır

Alışverişe gitmek için bir Tesla satın alın ve zamanın% 25 km’de işe gitmek saçmalık ! Kullanılmış Electric Smart idealdir … Tasarruflarla 1000km yapmak için bir dizel V6 sunuyoruz ..

Evet, ancak istasyonlar tam olarak yakın çünkü tüm arabanın kurbanları ve bu nedenle trafik eksikliği için artık kârlı değiller. Treni biraz daha yeniden kullanmaya başlarsak, ters hareket başlayacak.
Bize karşı karşıya olduğu zorlukla, hem hareket tarzımızı (bireylerden ziyade toplu taşıma taşımacılığını tercih etmek, termalden ziyade elektriği tercih etmek, yoldan ziyade rayları tercih etmek) ve gezilerimizin miktarı (gitmek yerine tüm bölgeleri yeniden keşfedin hepsi yaz aylarında ve kışın dağlarda kıyıda koyun gibi agglute …).
Rayın giderilmesi, elektrikli otomobil tarafından bile (yaklaşık 2g/km civarında), rakipsiz bir CO2 seviyesi ile “yol” olarak özellikle etkili olacaktır.TGV’de yolcu, 10 arası ve 50 ila 100 g/km’ye karşı TER’de 30.VES için araç … ve TER değerlendirmesi daha fazla kullanılmışsa hala geniş ölçüde geliştirilebilir) ve oldukça yüksek bir emisyon/yatırım kazanç oranı.
Tabii ki, ihtiyaçların% 100’ünü asla karşılamayacak. Ancak uzun mesafeler için çok şey kaplayabilir.
Uzun zamandır var olan ancak belki de 15 veya 20 yıldır ortadan kaybolan bir şeyi yeniden geliştirebiliriz: trene arabayı yüklemek ve böylece büyük yolculuğu demiryolu ile yapmaktan ibaret olan araba aktarımı gezisi, sadece iki uç yaparak Araba … Bir VE’nin özerkliği artık bir sorun ya da en yakın istasyonun evden birkaç kilometre ve tatil yerinden birkaç kilometre olması gerekmez … ve gerekirse sorun yok. Bu sistem kanal tüneli için hala mevcuttur, ancak ana ray eksenlerinde büyük ölçüde yeniden geliştirebiliriz (ve ağın teknik olarak izin verdiği Paris’i istasyondan bonusa geçiş ile çok sık yazışmaları ortadan kaldırmak için Paris’i atlayarak daha fazla çizgi getirebiliriz. ..).
Ve treni yüklemek/boşaltmak için harcanan zaman, tamamen olmasa da, trenin daha yüksek hızı veya bir gece dolaşımı ile büyük ölçüde telafi edilebilir, bu yüzden uyumak … 1 saat başlangıçta ve varışta beklemede bile (ve ben Geniş say, Eurotunnel Shuttle doldurdu ve 25 dakika içinde boşalıyor), örneğin 8: 30’da arabayla 09: 30’da (molalardan ve trafik sıkışıklığından bahsetmiyorum) bir Paris-Nice yapılacak, Bir Wissembourg (büyük çizgi tren istasyonu olmayan kasaba) -Biarritz, akşam saat 13: 00’de (tekrar, mola veya kapak olmadan) akşamları 1 saat kısa sürücü ile Strasbourg’a sonra bir tren gecesi ve bir tren gecesi ve bir varış olarak değiştirebiliriz sabah.
Ama hey, bunun için, bugün yaşadığımız gibi yaşamaya devam etmenin savunulamaz olduğunu bildiğimizde alışkanlıklarımızdaki herhangi bir değişikliği reddederek yaklaşmayı duvara bakmayı bırakmalıyız ..

Esas olarak elektrikten şikayet edenler, dünyanın sonunun önünde bile, alışkanlıklarına ve özellikle rahatlıklarına hiçbir şeyi değiştirmek istemeyenlerle aynıdır.
Çok küçük ek avantaj veya konfor, topluma ve hatta dünyaya zarar verdiği gösterilse bile,. Önce ağzım, kendimi değiştirmeye zorlamadığı sürece istediğini değiştir.
Genellikle, bu kelimenin ne anlama geldiğini ve neyi temsil ettiğini bile bilmeden, kendilerine kabul etmek istemedikleri bu değişimlere dayatıldıklarında faşizm için ağlayan aynı insanlardır.

Neden o zaman ?
(Bu gerçek bir soru, kötülük yok)

Burada da bana öyle geliyor ki, SNCF’nin eski hattı mini elektrikli trenlerle rehabilite etme planına sahip, kırsal kesimde yaşamıyorum, ama hoş görünüyordu ve bir istasyona gerek yok, basit bir durak yeterli. .. bir tür ülke mini rer ne.

Akıl çok küçük. Sadece Parisli yaralar veya Fransa’daki diğer büyük şehirler için yapılır. Kırsal kesimde ve hatta sadece 25km ile bile gerçek bir arabaya ihtiyacınız var.
Ayrıca, hepimizin evde çok fazla araba alacağı yerimiz yok.
Hafta için 2 küçük elektrik, hafta sonu gezileri ve tatiller için bir dizel sedan ve son olarak işi yapmak için küçük bir hizmet alıyorsa …
İyi bah bir elektrikli SUV benim için hile yapıyor.
Ve madam için küçük bir megane/308/golf türü. Elektriklendirmek için de geç göreceğiz

Renault 5, fakir mükemmelliğin arabasıydı. Her zaman çirkin olmuştur.
Bir R5 almadık çünkü güzel ama hemen dışında.
Öyleyse bu tür el arabasına ayak at, hayır teşekkürler.
Aynı elektrikli ve modern, oh değil.
Aynı zamanda bir 4L, 2CV veya diğerleriyle daha kötü olabilirdi

Keşke Yaris’in hibrit motoru ile melez olsaydı, vekili olurdu ^^

İkincil arabaların genellikle benzin olması dışında, özellikle kasabada. Çok sık kullanılır … bu eğilim zfe için daha da doğrudur. Kampanyada, genellikle dizel olduğunu kabul ediyorum, ancak neredeyse sistematik olarak kullanıldı.
Şahsen, Elektrikli R5’in 10 yıl içinde demokratikleşeceğini ya da daha verimli modellerle değiştirileceğini düşünüyorum.
Gelecek Anlayacak.

Matts32:
Evet, ancak istasyonlar tam olarak yakın çünkü tüm arabanın kurbanları ve bu nedenle trafik eksikliği için artık kârlı değiller. Treni biraz daha yeniden kullanmaya başlarsak, ters hareket başlayacak.
Bu iddiaya katılmıyorum. Birçok çizgi kapalıdır, çünkü sürdürülmez ve tehlikeli değildir ve yolcu eksikliği için değil. Öte yandan, bu bakım eksikliği yolcu sayısında azalma yaratır, trene güvenemediğinizde arabaya gidersiniz ! Küçük ülke hatlarının kapatılması siyasi bir ekonomi seçimidir, küçük hatların çoğu bile karlı değildir, bölgelerden para yaşarlar.
Kötü bir sistem değil ama sadece politik olarak kabul edilmelidir.
Geri kalanı için tam olarak katılıyorum, her şeyden önce hareket üzerine küresel bir yansıma sorunudur ve sayı anahtardır … Rayın birçok kampanyalarımızda çok pahalı olacağını yeniden geliştirin, ancak diğer çözüm mümkündür ..
Etrafımda bir örnek alıyorum Birçok insan sadece büyük bir şehirdeki iş yerlerine gitmek için 40 km’den fazla yapıyor … Toplu taşıma yoluyla 1:30 ila 2 saat arası (şehir merkezi için, var İşe varmak için bir otobüse devam etmek için). Sebep: Bunlar omnibus çünkü. Otopark ve bisikletle her 15-20km’lik duraklar oluşturmak ve kabul edilebilir bir yolculuk süresine sahip olmak için durak sayısını büyük ölçüde sınırlamak çok daha etkili olurdu. Kabul edilebilirlik için rahat otobüslere ihtiyacınız var. 63 yer sardalyası yolunun sapkınlığını durduralım çünkü 30 dakika kötü kurulmuş herkese satıyorsunuz ..
Kabul edilebilir olması için, gün boyunca bir dönüş çözümüne de ihtiyacınız var, çünkü birçok ebeveyn örneğin hasta olduklarında çocuklarını okula götürmelidir ..
Kasabada, çizgileri günün hayatına göre yeniden düşünmek, bence bir çözüm olurdu ..
Tren için, bir uçak rotası aynı trenden 4 kat daha ucuz olduğu sürece başka bir sınır daha var … Sonunda yolculuk süresi aynı kalsa bile birçok insan uçağı tercih edecektir … alternatif olmak.

%15 artışla 400 terminal için evde 8 Euro şarj ederseniz, zozole ile karşılaştırırız ?

Hellvtic:
%15 artışla 400 terminal için evde 8 Euro şarj ederseniz, zozole ile karşılaştırırız ?
Hesaplamayı yapmanıza izin verdim, ancak aslında yılda % 10 artış ve benzin, gaz fiyatında bir artış (son 4 yılın ortalamasında hesaplanan yılda artış), 400km elektrik maliyetlerinde çok daha ucuz termal çözümlerden.
Benim durumumda, fiyat farkı, basit bir benzinin yaklaşık 5 yıl daha ucuza maliyeti anlamına gelir (yaklaşık 20.Petrolde en az 7L / 100 yapacak bir aile ile yılda 000 km). Bu, Dacia BI Enerji Çözümleri için daha da önemlidir ..
Bir geçiş dönemindeyiz, seçim karmaşık. Bir şey kesin olsa da, devlet yakıt üzerindeki vergilerin geliri olmadan yapamayacak, bir noktada devlet elektriği vergilendirecek ve bu hesaplama daha az doğru olacak. Ne zaman . kimse bilmiyor.

Her halükarda, haddeleme stoğunun haddeleme stoku yavaş yavaş yapılacaktır, çünkü 2023’te satılan otomobillerin% 100’ü elektrikli olsa bile (ve 5 yıl içinde bile uzak olacağız), 2033’te elektrikli park.
Ancak küçük yeni otomobiller için eğim kaçınılmazdır ve aracın fiyatına kıyasla ek bir korkunç maliyet getiren Euro 7 standardı nedeniyle çok hızlı bir şekilde yapılacaktır. Ayrıca, üreticiler çok küçük arabalarını durdurduklarını zaten açıkladılar (Twingo, C1, vb.). Bir sonraki adım Şehir Arabaları (208, Clio vb.) Olacak ve ayrıca şehir merkezlerinde bize getirilen kısıtlamalarla da güçlendirilecek.
Şahsen, pazarın tersine döneceğini düşünüyorum ›. Şimdiye kadar, 20 yılı aşkın bir süredir yılda nispeten az kilometre ve tatiller için son aile otomobiliyle eğitim aldığımız ikincil bir arabamız vardı. Yakın gelecekte, bunun tam tersi olacağını ve ana arabasını daha uzun süre tutacağımızın sadece tatillerde veya sorun gidermede kullanılacak (ve günlük kilometrelerin çoğunluğunun maksimum sayılacak bir elektrikli araçla olacağını düşünüyorum. kilometre).

Bakım nasıl daha pahalı ? Hala tam tersi ve açık ara ! (VE, termal motorlarla bir durum emekli maaşı olan garajların uzun vadeli ölümüdür)
Zoé olan ve günde 80 km olan bir meslektaşıyla karşılaştırıldığında, VE bugün bile çok daha ucuzdur (bugün daha da fazlasını söyleyebiliriz çünkü benzin elektrikten daha fazla artmıştır). Öte yandan, günde sadece birkaç km yaparsak, daha tartışmalı hale gelir.

Garajlar durumunda endişelenmiyorum ! Her yıl klima şarjları uygulamak gibi çözüm bulacaklar ..

Son noktanız için gerçekten bilmiyorum ..
Evde, ana araba (biz, tatil, aile ziyareti + iş) her zaman ikincilden çok daha fazla km yaptı (temelde en azından iki katına)
Ve yine de, bu 2. araba her gün işe gitmek için yuvarlanıyordu ve sistematik olarak bize yerel geziler için hizmet ediyordu (süpermarket, taşınacak çocuklar, vb.)

Bir yıldır elektrikle yaşadım (Taycan). Gerçek özerklik, satın alma sırasında vaat edilenden oldukça uzaktır (kışın, yaz aylarında 400km’ye yaklaşsak bile 270km özerkliği aşmak zordur), ancak … bu bir sorun değil. Endişelendiğim kadarıyla yolculukların büyük çoğunluğu günde 50 km’den az. Büyük bir aile yolculuğum olduğunda, yılda yaklaşık 4000km yuvarlanan büyük SUV 6 silindir dizelimi sakladım. Büyük bir yolculuk için yalnız olduğumda, her şeye rağmen FE’yi alıyorum ve şarjlarımı planlıyorum. Daha kısıtlayıcı, ama aslında oldukça komik. Ve hızlı. 10/15mn hızlı şarjla 200km kazanıyorum.
Ama günlük olarak, eve geldiğimde bağlanmalıyız. Yakıt istasyonu ziyaretleri bitti. Seyahat bir katedral sessizliğinde yapılır. Sürüş, bir Porsche’de bile çok daha fazla batmış ve tüketimine yolculuğundan daha fazla dikkat ediyoruz.
Bir priori’den nasıl çıkacağını bilmelisin.
Maliyet var ve tam zamanında çok tasarruf etmemiz dışında hiçbir tartışmam yok (şu an).

Vidarusny:
Bir şey kesin olsa da, devlet yakıt üzerindeki vergilerin geliri olmadan yapamayacak, bir noktada devlet elektriği vergilendirecek ve bu hesaplama daha az doğru olacak. Ne zaman . kimse bilmiyor.
Tüm Ticpe’yi elektriğe bildirerek, Fransa’da mevcut yıllık elektrik tüketimi ile 4 ct/kWh civarında olurdu. Bu nedenle, düzenlenmiş orana kıyasla% 20 artış sırası.
Vidarusny:
Bu iddiaya katılmıyorum. Birçok çizgi kapalıdır, çünkü sürdürülmez ve tehlikeli değildir ve yolcu eksikliği için değil.
Bağlantılıdır, bakım eksikliği bu hatların karlılık eksikliğinden gelir. Temel sorun, demiryolu ulusal ulaşım decarbonation stratejisinin temel bir unsuru olarak düşünmek yerine, tren, bir araba ödemek için araçlara sahip olmayanlar için ikinci sınıf bir şey olarak kabul edilmesidir (o zamandan beri daha yanlıştır. Fiyatlar taslakta erişilebilir olmaktan uzaktır) ve aniden gerçek bir kamu hizmeti olarak düşünmek yerine, SNCF’den kârlılık istiyoruz. Ve zorunlu olarak, aniden karlı olmayan çizgilerde boyutlandırılır.

Bugün mümkün ama 1990’ın sonlarında ve 2000 başında yaşadığımız şey bu değil. Le Mans’a oldukça yakın olan küçük bir kasabadan gelen bölgeye (veya bilmediğim bölüm) istasyonu kapatmak istedi çünkü çok maliyetli ve büyük bir şehre (20km) yakın (o zaman elli günlük kullanıcı ). O zamanlar belediye başkanımız, istasyonun yönetiminin bir kısmını finanse etmek için yerel vergiler bile çok fazla dövülmüştü … Bu tür istasyonların kapatılmasından sonra, karlı olmayan hattın mazereti takip edeceği açıktır.
Şaka için, elli kullanıcı şimdilik son 20 yılın önemli bir ilerlemesiydi.
Bu duyurunun ardından, istasyon firmasının korkusu için öğrenci lise öğrencilerine birkaç yıl boyunca stagé kullanımı. Bugün hala bu belediye başkanı sayesinde istasyon hala mevcut ve kullanılmış. Eksileri ile zamandan daha fazla ya da daha az söyleyecek bir figürüm yok.

Vidarusny:
Küçük ülke hatlarının kapatılması siyasi bir ekonomi seçimidir, küçük hatların çoğu bile karlı değildir, bölgelerden para yaşarlar.
Epeyce
3 yıl boyunca istasyonu evime en yakın (45km) bırakan ve doğrudan Roissy’ye giden bir TGV’m vardı, sonunda iyi bir kısımda klasik bir çizgi ve sonunda hızlı çizgi. Bölge pahalı olduğunu ve sildiğini buldu. Şimdi, Roissy Direct’e giden bir TGV istasyonuna ulaşmak için “en az” 200km’ye ihtiyacım var, ya da başka bir şekilde arabayı, sonra trene (veya bazen bir değişiklikle), sonra Paris istasyonundan bir metro almanız gerekiyor. Kuzey istasyonu, sonra Roissy’ye iğrenç bir rer. Arabadan daha yorucu, daha uzun, daha pahalı ! Seçim hızla birçok kişi için yapıldı: araba ..

Çok farkla aynı
Elektrik, herkes ve her şey için kullanılan evrensel bir enerjidir ve üretebilirsiniz. Bu yüzden vergi hükümet için kolay olmayacak. Daha az yuvarlayabilir ve elektriksiz yapamazsınız.

Hellvtic:
Bu yüzden vergi hükümet için kolay olmayacak.
Vergilerin, düzenlenmiş fiyattayken ödediğiniz fiyatın iyi bir üçte birini temsil ettiği elektriği vergilendirmek o kadar “kolay değil” ..

İyi çok zaten daha ucuz bakım, ama çok daha az, bu yüzden konuşmak için neredeyse hiç var.
Yapacak hiçbir şey almıyorum, elektrikli çim biçme makinem için zaten sahip olduğum dış soketi kullanıyorum
Ve EDF içi boş saat fiyatları 0.1470, yani * 64 kWh 9.4 Euro, arabam geceleri şarj ediyor

Tam olarak, hidrokarbonların raporlarının bir an için inanmadığım miktarda bir artış ekleyin. Herkesi cezalandırırlar, sadece sürücüleri değil. Tetikleyeceği popüler hoşnutsuzluğunu hayal etmelisiniz

Winters’de 300, yaz aylarında 440 ama yurtdışında bile tatile gidiyorum, sorun yok. Ayrıca, bu arada, hızlı şarj cihazlarındaki İtalyanlar çok güçlü

Fikrinizdeki sorun, trenin bir ağa ihtiyacı olması ve söz konusu ağın korunması için bir kör maliyetidir (bir yolun fiyatı yaklaşık 10 ila 100 kat). Katenerlerin kabloları bakırda, düzenli olarak çalınırlar (özellikle çok ağır olduğu için, bu nedenle çok karlı, küçük bir bölüm için bile).
Sonra enerji argümanı var. Popüler inanışın aksine, bir SE, eşdeğer ulaşım kapasitesine sahip bir trenden daha az tüketir (ve dizele eski trenden bahsetmiyorum bile). Bu nedenle, bir Paris Bordeaux 1000 -TGV Kaynak Yeri Sayısı, Kaynak Tüketimi için 19MWh’dir. Bu, otoyolda 100km başına 19kwh tüketen 200 Tesla’ya (taşıma kapasitesinde) karşılık gelir veya 1.Aynı yolculuk için 91mwh.
Arabaları ne zaman trene koymalı, karlı değil, hiç olmadı ve şüpheliyim. Ne için ?
Çünkü ulaşım açısından, hareket etmeniz gereken en az kütle, en etkili olduğunuz şey. Yani araba + vagon her zaman sadece arabadan daha pahalı olacak.
Tek avantaj, aracınızın kilometre sayacını yükseltmemeniz, ancak ekonomik olarak haksız olmanızdır.

Ve neden “cezalandırmalıyız” (titrek terime ek olarak … vergi bir ceza değil !) Sadece ve sürücüler ? Ticpe, genel devlet bütçesine giden bir vergidir, böylece herkese fayda sağlayacak, özellikle otomobille ilgili masraflar için kullanılmaz, bu nedenle tüm elektrik için uygulandığı şey için şok edici bir şey olmazdı. Her neyse, pratikte, bugün arabası olmayanlar bile, dolaylı olarak Ticpe ödüyorlar (çünkü taşınan ürünleri zorunlu olarak kullanıyor ve tüketiyorlar …).
Ve ticpe’nin benzin üzerindeki verimindeki düşüş mutlaka ilerici olacağından, elektriğe erteleme de çok kademeli bir şekilde yapılabilir, bu da herhangi bir “popüler hırıltı” dan kaçınır, bu yüzden fark edilmez … temel olarak, artık olmasa da, 20 yıl içinde KWH üzerindeki 4CT vergilerini artırmalıdır … mevcut düzenlenmiş oran temelinde yıllık% 1’lik bir artışa eşdeğer. Burada iken iki günde% 15 alıyoruz ..
Ve muhtemelen en mütevazı etkileri sınırlamak için, tüketime göre ayarlanabilir, ilk X kWh yıllık muaf tutulabilir, daha sonra aşağıdaki XS, sonra 4, sonra 6 ..
Tabii ki, erteleme elektrikten başka bir şey üzerinde de yapılabilir: KDV, IR ve IS, vb … Bu gerçekten bir sorun değil. Ticpe’nin otomobile özel olarak atanması daha karmaşık olurdu, bu da teorik olarak sadece sürücülerin yerine geçmesini içerecek (çözüm, teknik kontrol sırasında kilometre okumaları + lonclaim vergisi temelinde bir km vergi olabilir. Fransa’da).

Bir şey empoze etmek için devleti hiç görmedim ! “Karlı değil” vergi sayısını görmelisiniz (bu konudaki hesaplardan çok fazla rapor var).
Bizim durumumuzda, Bercy’nin plakanın daha geniş olduğunu, verginin daha eşitlikçi olacağını açıkladığını görüyorum … özellikle @Matts32 tarafından ilan edilen 4 CT için

Xryl:
Bu nedenle, bir Paris Bordeaux 1000 -TGV Kaynak Yeri Sayısı, Kaynak Tüketimi için 19MWh’dir. Bu, otoyolda 100km başına 19kwh tüketen 200 Tesla’ya (taşıma kapasitesinde) karşılık gelir veya 1.Aynı yolculuk için 91mwh.
Yani önce 1’e nasıl ulaştığını anlamıyorum.91 MWh… 19 kwh/100 km * 600 km * 200 Tesla, benim için 22.800 kWh. Veya 22.8 MWh… zaten TGV tüketimini aşıyoruz.
Ancak bu rakamlar her iki durumda da% 100’lük bir doldurma oranını içerir. Bir TGV için aslında mümkün olan bir oran. 200 Tesla için değil … Genel olarak, bir TGV’nin ortalama doldurma oranı şüphesiz VPS’den daha yüksektir.
Son olarak, Paris-Bordeaux en Tesla’nın da 300 km/s olmadığını unutuyorsunuz ..
Kısacası, trenlerin CO2/KM değerlendirmesine sahip olması hiçbir şey için değil.En düşük yolcu ..
Xryl:
Çünkü ulaşım açısından, hareket etmeniz gereken en az kütle, en etkili olduğunuz şey.
Kütle, denklemdeki tek değişken olmaktan uzak olması dışında … Kütle, ivme aşamaları sırasında özellikle pahalıdır. Bu iyi, bir tren arabanınkinden çok daha kararlı bir hıza sahip.
Bir kez piyasaya sürüldükten sonra, esas olarak hava ve tekerlekler olan sürtünme. Trenin bireysel araçlara kıyasla en aza indirildiği iki nokta … Karayolu taşımacılığının tüketimini azaltmak için bahsedilen yollarda, iletişim araçlarının “trenlerinin” uygulanması, kendilerini çok takip etmelerini sağlamak için hiçbir şey değildir. yakından ve büyük bir aerodinamik yarardan yararlanın … başka yerlerde havacılıkta da öngörülen bir çözüm.

Ve eğer değilse, günlük yaşam için 100 km’lik küçük bir özerkliğe sahip bir ve büyük geziler için bir köşede 50cv cinsinin küçük bir jeneratörü (benzinli), mümkün değil?

Matts32:
Artık olmasa da, 20 yıl içinde KWH üzerindeki 4CT vergilerini artırmalıyız … mevcut düzenlenmiş oran temelinde yıllık% 1’lik bir artışa eşdeğer
Ah iyi ? KWH için 4 sent şu anda 17 sent civarında% 1 ?

R5 zamanında doğdun?
R5 gerçekten bir rüya araba değil, orta sınıftaki “aile” arabası: konfor çok kötü değil (o zaman için!), 5 yer, yeterli performans (zaman için bir kez daha) ve özellikle fiyatlar ve nispeten uygun bir röportaj. Kariyerlerinin sonunda Alpine veya Turbo / Turbo2 gibi gerçekten ikonik modeller oldu, ancak anekdot olarak kalıyor ve elbette fakirlerin arabasından çok uzak.
Bu nedenle muazzam başarısı ve daha sonra birçok insanın “ilk arabası” haline geldi, çünkü ikinci el, çok basit bakım, güvenilirlik çok kötü değil, performanslar zaman, ekipman ve performans bir nesilden diğerine çok artar.
Kısacası, benim için, fakirlerin arabası değil, ama bize bir simge gibi satan ve lüks bir nesne için ya da neredeyse ..

Bu, bana öyle geliyor ki, her SUV için dahil edilen temel seçenek ?

CPICCHIO:
Şahsen, pazarın tersine döneceğini düşünüyorum ›. Şimdiye kadar, 20 yılı aşkın bir süredir yılda nispeten az kilometre ve tatiller için son aile otomobiliyle eğitim aldığımız ikincil bir arabamız vardı.
tamamen katılıyorum. Bu benim uzun zamandır benim durumum (10 yıldan fazla) ve aynı zamanda “geçiş” de birçok insan tanıyorum. Neredeyse sadece tatiller için büyük bir aracım (benzin) var, ancak 30.000-60000 km’lik dönemine bağlı olarak neredeyse hiç sürmüyor (yılda 4000 ila 5000km) ve “küçük” tip bir Clio/Zoe dizel veya elektrik veya elektrik Döneme bağlı olarak çalışma yılı.

Evet ama çok düşük özerklik, “korkutucu” olur çünkü herkes zorluk çekme riskiyle karşı karşıya kaldığında hayal eder.
E-208’im var ve 320km’de duyurulan özerklik çok iyi, ancak kışın 280km’de kolay düşüyoruz.
İşe gitmek için günde 55km var, bu yüzden genişliyim ve kendimi azaltılmış özerklikle tatmin edebilirim. Ama düzenli olarak 100km’nin biraz altına gitmem gerekiyor, bu yüzden 200 gidiş -dönüş. 255km’ye bir yolculuk yaptı, geçen Aralık ayında araba 40 km özerklik duyurduğunda kalçalarımı sıkıldım ve henüz tam olarak gerçekleşmediğimi ^^
Kısacası, 300km’den az duyuruldu (bu nedenle soğuk, ısıtma, klima ile daha az), günlük yolculuk + ekstralar yapmak için çok sınırlı hale geliyor
Ve şarj süresi evet, ama kimse doldurma ile bir istasyon bulmak istemez, 20 dakika, terminalin ücretsiz olduğunu ve şarjını yapmak için 10 dakika sonra. Olumsuz bir nokta olmaya devam ediyor

Bizim sorunumuz mülk, arabaya sahip olmaktır. Kiralıysak, günlük olarak elektrikli bir arabaya ve Fransa’nın diğer ucuna gitmek için bir dizelimiz olurdu, aslında 2 dünyanın en iyisi.

Değil, gittikçe daha fazla insan LDD’ye döndü (bu LOA değil), bu yüzden mülkiyet kavramı yok … Sözleşmenin sonunda hiçbir şey olmayan bir sözleşme ile 4 yıl içinde arabayı ödemenizi sağlıyor ..
Ziyaret ettiğim tüm garajlar bana satmaya çalışırken … Dürüst olmak gerekirse, bunun insanların çoğunluğu için bir gayrimenkul sorunu olduğunu sanmıyorum, ancak ihtiyaç duyulması gereken.
Bakım, teknik kontrol, lastikler hakkında endişelenmeden bir araba kullanabilseniz bile … çok daha fazla konfor, dürüst bir fiyat alıyor çünkü 4 yıl boyunca kiraladığınız araba, sonra kırılmaya gitmiyor ..

Katılmıyorum, bugün Dizel’de Fransa’yı geçen satış elemanı, bir metroda hareket eden Parisli’den çok daha fazla ticpe ödüyor. Dolaylı ya da değil.
Elektrik vergisini artırırsak, cezalandırırsak (ve büyük bir ceza olarak iyi algılanırsak) haşlanmayan, her yerde her yerde sarı yeleklerle sonuçlanacağız. İnanmıyorum ve uzun vadede 41 milyar avro telafi etmek için yeterli olacak 4 ct değil.
Sanırım başka bir yerde parayı, belki de gri kart maliyetlerinde ve geçiş ücretleri, hızlı şarj cihazları gibi diğer birçok küçük ölçümde, kısaca VE’nin sürücüsünü hedefleyecek her şey, diğerlerinin buzdolabının buzdolabına dokunmadan hedefleyecek her şey

Evimde 3 akıllı var ve ben kırsal kesimde … Rue du köyü 1.67m genişliğinde ! Komşuların 2CV, 4L ve 106 dizel var ve termal korkularıyla yuvarlandıklarında kokuyor. 320.000 km’lik Mercedès V6’yı sadece uzun yolculuklar için alıyorum.

Açıkça hayır ! Bence, bunun için Ticpe (enerji ürünleri üzerindeki iç tüketim vergisi) elektrik üzerinde olacak ! Ben diyorum ve redis, hiçbir şey için TIPP’den Ticpe’ye gitmiyor ! Gerçekten de elektrik henüz içinde değil, ama bir enerji olarak … Öte yandan, uygulamanın içme suyundaki sosyal lastikler gibi capil-tracked olacağını kabul ediyorum.
Aşağıdaki örnek çok fazla tüketim, mevcut fiyata bir elektrik fiyatınız var, bir verginin üstünde uygulanır. Çünkü çok fazla tüketirseniz, bir termal kevgir içinde yaşıyorsunuz ya da dikkatli değilsiniz, bu yüzden bir şeyler yapmak size kalmış ! Ya arabanızı şarj ediyorsunuz, bu yüzden Bah Bu Taşımacılık için ..
Bir yasanın termal kevgir kiralamayı yasaklamayı amaçlayan hiçbir şey için değil. Ve uygulanması kolay.

Palou:
Ah iyi ? KWH için 4 sent şu anda 17 sent civarında% 1 ?
Hayır, yukarıda söylediğim gibi yaklaşık%20:
Matts32:
Bu nedenle, düzenlenmiş orana kıyasla% 20 artış sırası.
Ayrıca, bu artışı 20 yılı aşarsak yıllık% 1 arttığını da söyledim.
Matts32:
Temel olarak, KWH üzerindeki 4CT vergileri, artık değilse de 20 yıl içinde artırılmalıdır … yıllık% 1’lik bir artışın eşdeğeri
Bugün fiyatı alırsak, 17 yaşında.4 CTS. 4 Ayrıca, 21.4 CTS.
21.4/17.4 ~ 1.23 (bu nedenle 20 yılda toplam% 23 artış).
Ve 1.23^(1/20) ~ 1.01, bu nedenle 20 yıl boyunca yılda% 1.

Hellvtic:
Katılmıyorum, bugün Dizel’de Fransa’yı geçen satış elemanı, bir metroda hareket eden Parisli’den çok daha fazla ticpe ödüyor. Dolaylı ya da değil.
Satış elemanı bir şirket için çalışıyor, bu Ticpe, müşterilerine geçeceği şirket için son müşteriye ..
Hellvtic:
İnanmıyorum ve uzun vadede 41 milyar avro telafi etmek için yeterli olacak 4 ct değil.
Ticpe 2022’de devlet bütçesinde 18 milyar.
Yıllık yaklaşık 500 TWH tüketimi ile 4ct/kwh 20 milyar geri getirin.
Tabii ki, bu sadece devlet payı, aynı zamanda yerel toplulukların paylaşımı da var. Elektrikte de almalıysak 8 ct/kwh’a varıyoruz. Ama yine de orada, başka olasılıklar da var.
Bunu da ekleyerek, 20 yıl boyunca yılda% 2. Popüler Vindicte’yi tetikleyecek olan bu değil, elektrik fiyatındaki “doğal” artışta tamamen fark edilmeyecekti (Hatırlatma: Bu yıl sadece%15 alacak), özellikle de düşüş için tazminat olarak sunulmadıysa Ticpe (ve aniden “geçmeyen” in haddelemeye kıyasla cezalandırılmasının bir nedeni yoktur, çünkü bağlantı yapılmayacaktır … Aslında sapma, çok fazla dönen insanların birden fazla ödediği mevcut durumdur. genel bütçeye giden vergi, bu nedenle herkese fayda sağlayan ortak pota).

Bununla birlikte, 3 bacaklı bir litre gibi bir benzinli motor koymak değildi, 1.2 litre Etanolü sadece şehir için çeviren … bunun için 25.000 mermi ..

Ve belki de ve hepsinden önemlisi, pillerin geri dönüşümüne ve daha temiz araçların geliştirilmesine büyük yatırımlar.

Bu, 10 yıl önce tüm son otomobillere karşı arabalar için geçerlidir ve 2 teknolojiyi biriktiren melezler (norm haline gelen) ile daha da kötüdür.
Öte yandan, mevcut bakım çok daha ucuzdur, bu nedenle bir VE’nin işletme maliyeti (enerji + görüşme) büyük ölçüde elektrik lehinedir ve giderek daha fazla olacaktır (vergi nedenleriyle).

Mazda, I3 Rex, Opel Ampera ile BMW bir model yayınladı

Renault’un sırrı olan bir başka flop … kesinlikle bir Dacia baharının özerkliği ile minimum 25 bin € … harika ..

Tabii ki doğdum !
1985’teki ilk arabam.
Geçmiş için nostaljik değilim ama o zaman hiç.
1990’da ilk yeni arabamı aldım: Golf 2 GTI.
İyi bah bu arabayı sevdim ama bunu dünyada hiçbir şey için engellemiyor, onu yenilemek istemem. Hidrolik direksiyon yok, şok emiciler lomber ile arkadaş değil !
Aşırı tüketim. Ve daha fazlası….
R5, zavallı araba olmaya devam ediyor. Daha modern twingo neden olmasın, Clio elbette 106/107/108, evet fena değil, 206/207/208 mükemmel
R5’i ortaya çıkarın, zamanın Lady Blug için yeni böcek gibi.

Herkes istediklerini yapar. Ve bu gerçekten iyi.
Benim için bir akıllıca lisanssız bir araba gibi. Göğüs yok.
Evde arabaları çarpmıyorum.
Herkesin kendi arabası var. Kopya yok.
Eğer 3 yaşındaysak, her biri üç araba

“Çoğu günlük kullanım için önemli bir faktör olmayan özerkliğe aşırı odaklanarak”. Senin için, tamam ama başkaları için çok açıksın ? Özerklik önemlidir, çünkü buna ek olarak, dış sıcaklığa, hıza, silecekler, ısıtma, ifadeler ve daha az özerklik gibi ekipmanların kullanımı ile çok önemli bir şekilde azalır. Orta derecede uzun bir yolculukta.

Yani örnek bana son derece kötü görünüyor. 30 yılı aşkın bir süredir hala komşularınız gibi akıllılığınızda olup olmadığınızı göreceğiz. Düşük insan arabalarıyla en çok kirletenler, iyi büyük v6.
Ve en çok kirleten “kokan” bu değil (bu konu?)).

En çok kullandığımızdan beri ilk olan ikinci arabada bile küçük bir elektrikli araba. Termal uzun yolculuklar için tutuldu > 300 km. Aksi takdirde günlük iş, yarış, boş zaman için … Mükemmel. 320 km özerklik. 280 Bu soğuk havada. Bu yeterli. 100 km başına yaklaşık 2 Euro standart soket üzerinde bir ev şarjı
1 yılda 15.000 km. Yaklaşık 300 Euro Elektrikte 15.000 km boyunca ve pil düşükken Lidl’den ücretsiz şarj saymıyorum ve hızlı olmasını istiyor. Kısacası çok mutlu. Bütün bunlar ayda 250 Euro için. Artık benzin veya bakım ücreti yok. Test etmek için iki yıl boyunca bir sözleşme, yıl sonunda göreceğiz,. Ve iyi sürüş konforu. Isıtma Programlama, sabahları çok fazla tüketmeden ayrılmadan önce aracı ve ısınan sabahları ısıtma. Kısacası, şu an için çok mutlu.

Sadece yaşlıyım (geçen Cuma) ve şimdilik bu mutluluk ya da işe gitmek için 40 € dizel harcamalıydım … 8 € ‘yı bile ödedim … tafta geniş ve ücretsiz şarj olmak (Terminallerini 10kW/s’de yakaladım, ancak tekrar başlamak için yeterli).
Şimdilik benimle ilgili bir tartışma yok, kızımla uzun yolculuk (şimdi benim ana aracım), hızlı bir masrafla 30 dakikalık bir mola vermenin bizi öldüreceğini sanmıyorum … bir veya iki kez En kötüsü çok uzun yolculuk.
Dizel ücretlerim büyük ölçüde azalacak, sigorta maliyetleri daha ucuz (hatta ek seçeneklerle) zorunlu bakım (her 25000km bana 100 € ‘dan fazla maliyeti olmayacak …) Arabadan sıcak ve utanç verici. Ve benim için sürüş zevk. 500km için bu pozitif.

% 200 katılıyorum. Bir argüman daha ekleyeceğim. Kollektife gitseydik, bireysel araç için altyapıyı korumak için para harcamazdık ve çok daha kaliteli bir rayımız olur. Ve saatte daha fazla tren ! Zincirin sonu için, servisler de hayal edebilirsiniz. Dağlarda çok iyi uygulanmıştır. Kay kayak yapıyorsun, trenin + trene gelmesini bekleyen mekiği alıyorsun. Evet, bireysel arabadan (bir aile için) daha pahalıdır, ancak yılda bir kez olur, bu yüzden ilginç olabilir.

Melvin:
Senin için, tamam ama başkaları için çok açıksın ?
Sanırım argümanı döndürüyorsun. Günde 200km’den fazla yapan insanların çok nadir olduğunu düşünüyorum, haftada bir kez 200 km’den fazla bir yolculuk yapanlar bile. Orada bu insanlardan biri olabilirsiniz ama hala özel olduğunu itiraf ediyor.
Orta Fransız kilometresini gördüğümüzde, çoğunluğun pompadaki 15 günde bir kaybedilen 10 dakikaya kıyasla yılda iki kez tatile 2 veya 3 saat kaybedebileceğini düşünebiliriz.
WackySeb:
1985’teki ilk arabam.
Oh, yaşlı bir adam! Benim gibi … 83’teki ilk kasa, 2 bacak, fakirden gerçek otomobil 500fr satın aldı ..
Bana neden R5’i fakir arabanın arabası olarak gördüğünü açıklamadın, 4L’den çok daha “yüksek uç”. Retro Right gibi çılgınlık ekipmanı vardı, Head bile kadife koltukları destekliyor! Daha sonra, bir golf GTI’ya sahip olma araçlarına sahip olmak için zenginlik içinde yaşamak zorunda kaldınız ..

LD9474:
Dağlarda çok iyi uygulanmıştır. Kay kayak yapıyorsun, trenin + trene gelmesini bekleyen mekiği alıyorsun.
Ya kendinle çelişiyorsun ya da anlamadım. İkinci seçim muhtemel olduğundan, işte beni rahatsız ediyor. Charterctive’a gitmeniz için bireysel araç altyapısı için daha az para. Ama sonuçta örneğiniz aileler için daha pahalı .
Aslında, birey üzerindeki tasarrufların, çok fazla bölgeyi çöl yapmak için üretime bağlı olduğundan şüpheliyim. Toplu taşıma son kilometrelere neredeyse hiç yanıt vermiyor, tren için hepsi daha karmaşık. Kendi örneğimi alıyorum, en yakın toplu taşıma 10 km uzaklıktadır, SNCF istasyonu için bir koçum var (istasyona bağlı olarak seyahat edilen 35km’den çok uzakta veya 45 km için 1H30 veya 1H30) … varış noktasına bağlı olarak Aynı … Sonuç Bireysel altyapınız rasyonelleştirerek bile önemli kalacaktır.
Araba ile karşılaştırma yoluyla 25km ve 25 dakikayım ..
Aynı şekilde mevcut bağlamda, tasarrufların toplu taşıma araçlarına gideceğine ikna olmadım. Ama bu başka bir tartışma.

LD9474:
Kay kayak yapıyorsun, trenin + trene gelmesini bekleyen mekiği alıyorsun. Evet, bireysel arabadan (bir aile için) daha pahalıdır, ancak yılda bir kez olur, bu yüzden ilginç olabilir.
Epeyce. Ve giderek daha fazla hale gelen bonus, motorlu araçlarda istasyona gitmek değil. İster otobüs veya VP ile, vadide daha düşük durabilir ve bir teleferik devralıyor. Örneğin, Vaujany üzerinden Venosc veya Alpe-D’Huez üzerinden 2 Alp’e 600 ila 800 m yükseklik kazancı tasarrufu sağlar.
Düzenli olarak yeniden ortaya çıkan bir Grenoble-Chamrousse teleferik projesi bile var (iyi, aniden gerçekleşmesine orta derecede inanıyorum, araba trafiğini büyük ölçüde azaltmayı mümkün kılacak olsa bile, birçok kamu sübvansiyonu gerektirecektir, çünkü neredeyse imkansız yapmak neredeyse imkansızdır. Aksi takdirde karlı ve siyasi iradenin geçmesi için yeterli olduğunu düşünmüyorum), 25 km yol ve 1400m yükseklik yerine kablo başına 20-30 dakika artışla.

Yokluk yok, Fransa’dan çok daha ucuz bir “Belçikalı” fırsat.
NMUT:
Bana neden R5’i fakir arabanın arabası olarak gördüğünü açıklamadın, 4L’den çok daha “yüksek uç”. Retro Right gibi çılgınlık ekipmanı vardı, Head bile kadife koltukları destekliyor!
Uh R5’im bej/kahverengiydi, retro sağ yok, 4 hız elmadan daha fazla debriyajlı. Buz yıkama makinesi beyaz/sarı plastik bir düğmeye pompalamak zorunda kaldı. Zamanın frenleri, gerçekten frenlemekten daha yavaşlamaktı. Geride silinmiş buz yok, kafa desteği de yok. Araba radyosu bile yoktu. Sadece bir radyo istasyonunu kurmak ve anteni takmak için her şeyi kablolamak gerekiyordu (önceden donanımlı değil)
Yani evet başlamak eğlenceliydi ama iyi depolama.
Mevcut 85 veya 86, büyük don ve kar fırtınası. İyi baherler de içinde pencereler donmuştu. Ve araba açıkça başlamadı.
Ve ruhsuz tüm yüzlü motor .
Nissan Micra’nın yerini hızlı bir şekilde Nissan Sunny’den çok daha iyi donanımlı.
Beni Nissan’ı keşfetmemi sağlayan ailemdi, datsun 280zx vardı (sanırım ZX, doğrulanacak). Bu kargaşayı öldürmek. (Yine de tüm paslı bitirdi . ))

Martin_penwald:
Ama eğer bir SUV alamazsam, zigounette benim büyüklüğünü nasıl telafi edeceğim ?
Daha optimize edilmiş profillemeli bir sedan satın alın?

Evet ve hayır, elektrikli arabamı kiralıyorum, ancak yandaki termal bir kapı olduğum için mutluyum ve ayrılmak zorunda kaldığım anda araba kiralamak için önceden plan yapmak zorunda değilim. Doğaçlama hafta sonları, elbette onları duraklarla elektrikli hale getirebilirim, ya da son anda kiralık bir termal bulmaya çalışabilirim, ancak yine de çok rahat olmayan küçük bir lojistik

Evet Vitee’den aya katılıyorum ama daha fazla boş zaman yok ama hey bir hafta izin eklemelisin

Benim açımdan elektriğe karşı değilim ve muhtemelen bir evde yaşarsam (elbette daha fazla garaj) zaten bir tane olabilir, ancak Co -hole ile dairede yaşadığımızda ve tüm toutim’in sahip olması kolay değil Otoparktaki bir şarj istasyonu (ve tekrar konutunuzda bir park yeri olduğu için şanslı olduğunuzda)

Karşılaştırmalı güvenilirlik VE / VT hakkında bir çalışma yapmak ilginç olurdu.
Ancak çok sayıda otomobili silmek, garaj sahiplerinin bulamadığı arızaların sorunları, tüm kutularda ve hatta premium markalarda olur … Elektrik deneyimim yeterli değil (150000km) Ves bozuldu ..
Keyplus:
Evet Vitee’den aya katılıyorum ama daha fazla boş zaman yok ama hey bir hafta izin eklemelisin
Fransa Paris, Bayonne, Brest ve Cannes’da özetlemiyor. Daha az ileri gidebilir ve güzel ülkemizi biraz ziyaret edebiliriz. Ve VE’de Brest-Vintimille bile, bir hafta içinde zaten yapılmadı ..
Fox-Idcom:
Bir şarj istasyonu almak kolay değildir
Benim için VES’deki en büyük fren budur, o zaman satın alma fiyatı vardır (vesileyle pazarı henüz iyi olmadığı için), ancak ‘kullanım maliyeti göz önüne alındığında ikincil kalır.

Biraz yeniden kurulan, R5’iniz çok genç olmamalı ..
Tabii ki sadece 5 hız vardı, kutu 5 90’ların başlarına kadar demokratikleşmedi. Ve radyo ön cazibesi için de aynısı.
Ve Micra’nız bir K10 ise, R5’ten daha iyi olmamalı, diğer taraftan aşağıdaki nesil daha iyiydi, ancak anılarım iyi ise daha çok 5 nesil (emin değilim …).
WackySeb:
Ve ruhsuz tüm yüzlü motor .
Bence, küçük eğlenceli arabalar, sadece R5 alpine (bu nedenle yüksek) başladı ve orta aralıkta, oldukça iyi çalışan ve sadece bir değişiklik enjektörü ile depolanan baltalar ve onların 1100’ü ile. Ama daha önce değil!

NMUT:
Öte yandan aşağıdaki nesil daha iyiydi, ancak anılarım iyiyse artık süper 5 nesil değil (emin değilim …).
II.

Wikipedia’da Küçük Tur => Haklısın.
Ama ilk Micra’nın anılarım var, ama yine de Wikipedia’da, 3 aşama olduğunu görüyorum ..

@Clubic RSS beslemenizde bir elektrikli makale görüyorum ya da görmüyorum, işte 2022’de dünyanın en iyi satan arabaları. Ancak bu sayfayı yüklemek imkansız, “Sayfa düzgün bir şekilde yeniden yönlendirilmiyor”. Birkaç makine ve tarayıcı üzerinde test edildi.
Çok erken yayınlanan makale geri çekildi ? Yapılandırma PB ?

Evet, virgülden gurul. Her durumda bir TGV ile aynı büyüklük sırasıdır ve tüketimdeki ilerlemenin dengeyi bir veya iki yıl içinde arabalar lehine bıraktığından şüphem yok. Piyasada 19kwh/100km’den daha az tüketen çok sayıda araba var, sadece bir i3 ile, zaten 15kwh/100km veya 18mwh’e iniyorsunuz.
Ancak, araba gezisinin pratik yönü var: hedefinizi ve yolculuğunuzu, molalarınızı seçiyorsunuz. İstediğiniz zaman ayrılırsınız ve grevlere ve SNCF’nin diğer tehlikelerine tabi değilsiniz.
La Rochelle’e veya Arcachon Havzasına gitmek istiyorsanız, Bordeaux’da bir sahne yapmak yerine doğrudan gidersiniz. Sonunda, daha az hızlı gidiyorsun ama daha erken gelirsin
İnsanların daha pahalı olsa bile trende arabayı seçmediği hiçbir şey için değil (ve istasyonda arabanız için park etme sorunu, hasar riski, Vinci Parkı öderseniz maliyeti, vb.)
Doldurmaya gelince, bu oranı artırmak için gelişmek için otobüs var. 2 parça için yeterince pratik. TGV’lerin de dolu olduğuna inanmayın (SNCF bu oranlarda iletişim kurmaz), ancak TGV Paris Marsilya’daki (Fransa’da en karlı çizgi olması gerekiyordu) deneyimlerim, bir TGV’nin nadiren dolu olduğunu gösterdi. Kapasitesinin% 50 veya% 60’ı.
Benim için çözüm, aracı hiç hareket ettirmek değil, varışta bir nakliye araçlarına sahip olmak (başlangıçta olduğu gibi). Bu yüzden, benim için gerçek çözüm, geldiğinizde istasyonun etrafında son 100/150km yapmanızı sağlayan paylaşılan, elektrikli (hatta özerk olabilir) otomobildir. Paris’in kendine hizmet arabalarının deneyimlerinin bir fiyasko olması dışında, Fransızların kamu mallarıyla ilgili eğitimi yeniden yapılmaktır, kısaca, kazanılmaz.

TFPSly:
@Clubic RSS beslemenizde bir elektrikli makale görüyorum ya da görmüyorum, işte 2022’de dünyanın en iyi satan arabaları. Ancak bu sayfayı yüklemek imkansız, “Sayfa düzgün bir şekilde yeniden yönlendirilmiyor”. Birkaç makine ve tarayıcı üzerinde test edildi.
Çok erken yayınlanan makale geri çekildi ? Yapılandırma PB ?
Ayrıca test ettim ve takıma geri döndüğüm bir sorun var

Vidarusny:
Charterctive’a gitmeniz için bireysel araç altyapısı için daha az para. Ama sonuçta örneğiniz aileler için daha pahalı .
Biri diğerine çelişmez. Daha az bakım yapan yollar, bir demiryolu altyapısını bütçeden tahsis etmenizi sağlar (belki kendimi ifade ettim). Öte yandan, bugün bir araba gezisi yapmak, 4 kişilik bir aile için trenden daha pahalıya mal olabilir. Bununla birlikte, artık bir aracı olmayan aile tarafından yapılan tasarruflar, bu ara sıra ek vakayı geniş bir şekilde amortismana sokmayı mümkün kılar (burada tatillerden bahsediyorum).
Günlük yaşam için, “son kilometrenin” büyük şehirlerin dışında kötü bir şekilde servis edildiğini kabul ediyorum. Evde otobüs yok. Yine de bunun politik bir irade olduğunu düşünüyorum. Talep üzerine “komuta edilebilir” otonom servislerin uygulanması bu endişeyi çözmeyi mümkün kılmalıdır.
Bir toplumda neredeyse hiçbir araç olmadan “yaşadım” ve insanlar bundan şikayet etmedi. Zamanla farklı bir ilişkileri vardı. Biraz oynanabilir olduğunu söylememe neden olan şey bu (çok fazla?) irade.

LD9474:
Yine de bunun politik bir irade olduğunu düşünüyorum.
Açıkça. Bir sınır köyü yaşayan ailemden bir örnek var. Sınır tarafları için, her yarım günün başında ve sonunda merkez şehre gitmek için günde 4 otobüs. 500 m daha ileri, sınırın diğer tarafında, kesinlikle onlarınkinden biraz daha büyük bir köyle, ancak diğer yandan şehir merkezinden (15 km’ye karşı 5 km), iki farklı otobüs hattı, her biri üzerinde bir otobüsle 30 dakika 06: 00-28: 00 arasında…
Açıkçası bir tarafta TC geliştirme arzusu ve sınırın diğeri değil ..

TFPSly:
@Clubic RSS beslemenizde bir elektrikli makale görüyorum ya da görmüyorum, işte 2022’de dünyanın en iyi satan arabaları
Onarıldı: elektrik ya da değil, işte 2022’de dünyanın en iyi satan arabaları

Kendi bağlantılarınıza göre, 320km/s’de yuvarlanan bir TGV, 19MWh/1000km tüketiyor. Hala bağlantınıza göre, bu tren 1000 yolcu taşıyor.
Tam bir tren için 19Wh/yolcu/km.
Kendi rakamlarınıza göre, verimli bir elektrikli otomobil 15kwh/100km tüketir. 150Wh/km.
Araba 5 kişiyi taşıyorsa, 30Wh/km/yolcu.
Araba 4 kişiyi taşıyorsa, 37.5Wh/km/yolcu.
Araba 3 kişiyi taşıyorsa, 50W/km/yolcu.
Bir arabanın sadece bir yolcunun sürücüsüne sahip olduğu tipik durum hakkında konuşmayacağım bile.
Blokla dolu, en etkili elektrikli arabalar her zaman 1 tüketir.320km/s’ye giden ve blokla doldurulan bir TGV’den 6x daha fazla elektrik. Ancak% 100 dolu bir tren çok yaygınsa,% 100 dolu arabalar çok daha nadirdir. Yani gerçekte, fotoğraf yoktur, avantaj, tren için ortalama 3 ila 4 kat daha verimli olması gereken çok büyüktür. TGV’lerin her zaman 320km/s’ye gitmediğini bile dikkate almıyorum.
Son olarak, daha etkili olacak arabalar hakkındaki argümanınız, daha etkili olacak şekilde tasarlanmış bir sonraki TGV neslinde de işe yarar.

Sanırım belgeyi yanlış yorumladın. TGV seyir hızına ulaşmışsa, aslında 20kwh/km tüketir. Ancak aslında bir araba için olduğu gibi tüm yolculuğu (ivme + frenleme + daha yavaş aşamalar) dikkate almalısınız. Belgenin 15. sayfasında bir örnek verilmiştir. Ve orada, Paris / Bordeaux yolculuğu için 20mwh’e varıyoruz (belgenin temeli olarak hizmet ediyor ve 600km).
Daha sonra, TGV’nin ortalama bir arabadan daha az tükettiğini kabul ediyorum, ancak çok daha az değil, aynı büyüklükte olduğumuzu kabul ediyorum. Ve bu bir nesil tren en azından 10 yıllık tasarım olduğu için, bir nesil araba 2 yıl iken, bu raporun tersine çevrileceğine bahse giriyorum, çünkü teknolojik yenilikler önce arabalara fayda sağlayacak.
Ve arabalar daha pratik olduğundan (yukarıda belirtilen nedenlerden dolayı), trene gittikçe daha az ilgi olacaktır.
Daha sonra, TGV istisnadır, TER için, Ves onlardan çok daha ekonomik olması uzun zaman oldu.

@Palou @Clubic RSS feed’inizde çalışmayan yeniden yönlendirme endişeleri için başka bir makale:
https: // www.kulüp.com/mag/çevre-ekoloji/gerçekit-456186-électricit-le-solar-et-l-eolien-doublent-le-gaz-la-prémiere-aven.HTML

Teşekkür ederim, takıma rapor ediyorum
Düzenleme: @tfpsly düzeltildi
→ Elektrik: Güneş ve rüzgar gazı ilk kez ikiye katlayın !

Yılda bir veya iki kez tatile gitmek için boyutlandırılmış bir araba satın almak zaten bir araba kiralamak için zaten ekonomik bir sense değil.
Aksi takdirde bir BMW i3, bir Kona 64kw ve bir bahar vardı ve her seferinde Fransa’yı geçmekten hiç rahatsız olmadım (Paris <-> Yeni zamanı birkaç kez taşıyan). Sadece daha uzun ve başka türlü organize etmelisin, ancak mükemmel bir şekilde uygulanabilir.
Sorun pil ömrü değil, yük hızı.

@palou asla üç olmadan iki tane
https: // www.kulüp.com/card-graphic/news-456330-à-Votre-portefeuille-prototip-DE-3DFX-Voodoo-5-4-GPU-ET-Vent.HTML

Ekibe rapor ediyorum, ancak zaman göz önüne alındığında yarın yapılacak
@tfpsly onarılır: cüzdanınıza ! 4 GPU ile 3DFX Voodoo 5 prototipi satışta !

Renault R5: Elektrikli şehir otomobili biraz daha ortaya çıktı. Fotoğraflar, Fiyat ve Bilgi

Renault R5: Elektrikli şehir otomobili biraz daha ortaya çıkıyor. Fotoğraflar, Fiyat ve Bilgi

Renault 5. Elmas markası, gelecek yıl beklenen R5’in isimsiz özel serisini ortaya çıkarmak için Roland-Garros 2023 baskısından yararlandı. Biraz daha beklenen Renault Electric City otomobil ne keşfedilir.

  • Electric Renault 5 Fotoğraflar
  • Yeni R5 Bilgisi
  • Fiyat
  • Yayın tarihi

Renault’un 28 Mayıs 2023’te, elmas markasının 2024’ün ikinci yarısında pazarlaması gereken Electric R5’in özel bir Roland-Garros serisi sunduğu Fransız tenis enternasyonalleri çerçevesinde yer alıyor. Renault’daki Elektrikli Şehir Otomobillerinin Yeni Kraliçesi olmaya çağırılan gelecekteki R5’in konturları hakkında biraz daha fazla şey keşfetmenizi sağlayan seri versiyona% 95 sadık açıklanan bir model.

Her halükarda, 2030 yılına kadar Diamond, Ampère ile markanın yeni bir kuruluşunda gruplandırılmış altı modelin pazarlanmasıyla geniş bir elektrik programına başlayan Fransız üreticinin isteğidir. François Leboine’nin tasarım çalışmaları sayesinde merakla beklenen ünlü R5 tamamen modernize olacak.

Renault’un patronu Luca Di Meo için, “Bu R5’in amacı, onu 20.000 € ‘dan az (bonus hariç) daha az temel fiyata sahip tek elektrikli şehir otomobili yapmaktır.”. R5, Douai Fabrikası’nda Fransa’da üretilecek ve Renault Twingo’dan ve hatta markanın ilk elektrikli yıldızı Renault Zoé’den 2013 yılında piyasaya sürülmelidir.

Electric Renault R5 fotoğrafları

Renault 2021’in başında Electric R5 konseptinin ilk görüntülerini açıklamıştı.

Yeni Electric R5 hakkında bilmeniz gereken bilgiler nedir ?

1972’de piyasaya sürülen R5, neredeyse 50 yıl sonra karakteristik özellikleriyle tanınabilir. Şehir arabası, modernite büyük bir dokunuşla çok kompakt kalacak. “Renault 5 prototipinin tasarımı, mirasımızın bir kült modelinden esinlenmiştir. Bu model, zamanında demirlenmiş bir araç olan modernliği somutlaştırıyor: kentsel, elektrik, büyüleyici 2018 Otomatik Dünya Kupası’nda sunuldu, Peugeot e-legend.

  • Mayıs 2023’teki özel Roland-Garros serisinin sunum sırasında, R5, 2021’de gelecekteki Alpine A290’ın gösterisine benzer beyaz bir metal saten gölgesiyle kendini kapsadığı sarı elbisesini terk etti. Birkaç hafta önce. Bu nedenle gelecekteki elektrikli şehir otomobilinin renk grafiğinde bulacağımız daha ayık bir renk.
  • Yeni R5’in klasik aralığında ilk modellerin pazarlanmasından önce şaşırtıcı bir şekilde ortaya çıkan bu özel Roland-Garros baskısı, 2021’de ortaya çıkan prototipe kıyasla başka bazı küçük değişikliklere sahiptir. Bu, özellikle Roland-Garros Stadyumu’nun sembollerinden biri olan Saint-André’nin haçını uyandıracak ön kapılarda konumlandırılmış ince yan ızgaralarda durum böyledir. Bu ızgaralarda, 5 numara Fransız uluslararası alanlarının logosuna yol açıyor. Jantlarda, parlak mavi bir yüzey oldukça şık bir kontrast dokunuşu getiriyor.

  • İki yıl önce sunulan modelde, aracın önünün bizi oldukça orijinal bir 3D efekti veren bir ışık imzası ile fütüristik bir döneme taşıdığını keşfedebildik. Kaputun hava alımı şarj kapağını gizleyecek, arka ışıklar aynı zamanda 21. yüzyılın bu Renault R5’e gerçek bir modernite tedavisini verecek kadar aerodinamik deflektörleri entegre edecek !
  • Orijinal R5’in birçok göz kırpması var. Yan ızgaradan arka gövdeden tekerleklere kadar, R5’in sevgilileri, Pavilion hattı ve düz ve eğik bagaj kapağı gibi düz başlıklara hayranlıkla doldurulacak.
  • Aynalarda bulunan Fransız bayrağını da not edeceğiz, Peugeot’un en son kavramlarını görmeye alışık olduğumuz bir göz kırptı.
  • Gilles Le Borgne, Argus’a diğer kimyagerleri incelediğini ve pil paketinin, soğutma sisteminin emanet etti. maksimum kadar optimize edilecek
  • Bu elektrikli R5 konsepti, Renault tarafından sunulan büyük bir ürün planının bir parçasıdır. Marka, 6 Electric dahil olmak üzere 2030 yılına kadar 14 model başlatmayı hedefliyor. R5 bunun bir parçası olacak.

Yeni Renault R5’in fiyatı ne olacak ?

Renault şu anda herhangi bir fiyat açıklamadı, ancak sunulan ürün planını soyarak, R5’in küçük elektrikli şehir otomobil segmentindeki Zoé’yi değiştirmek için geleceğini varsayabiliriz. Birincisi, Fiat 500 Electric, Honda E veya Mini Electric ile rekabet etmek için Diamond’daki markanın amacı bu Electric R5’i 20.000 Euro’da satmaktı. Ancak durum son zamanlarda değişti ve şehir giriş fiyatının önemli ölçüde aştığı olabilir. 25.000 Euro.

Elektrik Renault R5 çıkış tarihi ne olacak ?

Renault, 2030 yılına kadar altı elektrikli model yayınlama projesini açıkladıysa, Argus, markanın çok fazla sürdüğü gelecekteki elektrikli R5’in lansmanının 2024 yazının sonunda gerçekleşmesi gerektiğini açıkladı. Ve grubun Fransız fabrikaları için iyi bir haber, bu R5 Fransa’ya monte edilecek ve Douai Fabrikası’nda verilen bir meclis. Elektrikli motor, 6ak, Cléon’da yapılacak, Normandiya.