Citröen C3 Electric: Bir İlk Görüntü ve Gelecek Şehir Arabası hakkında zaten bilgi, Yeni Citroën C3 bu sonbaharda inecek: Vahiyden önce nihai kararsızlıklar

Yeni Citroën C3 bu sonbaharda inecek: Vahiyinden önce nihai kararsızlıklar

Renault 5 Electric: Azaltılmış bir fiyata doğru. özerkliği olarak !

Citröen C3 Electric: Future City Arabası hakkında bir ilk görüntü ve zaten bilgi

Üretici 2024’te kullanılabilirlik ve 25.000 Euro’nun altında çok agresif bir satış fiyatı vaat ediyor.

2024’te imtiyazda Citroën ë-c3

Stellantis, en son finansal sonuçlarını yayınlayarak uzun zamandır Awaited Citroën C3 Electric’in ilk görüntüsünü kaydırmak istedi. Gelecek bu yeni model, 2024 başında pazarlama için önümüzdeki Ekim ayında tam bir sunumdan yararlanmalıdır.

İsim tarafında, Stellantis Citroën ë-C3 soyadını doğruladı ve özellikle küçük şehir arabası, çok popüler Peugeot E-208 ile omuzları ovmaya gelmeli, aynı zamanda gelecekteki Renault 5 Electric’e, Üretimi yakında kesin olarak duracak olan Zoe.

25.000 Euro’dan az bir araba ?

Stellantis ayrıca, bu gelecekteki Citroën ë-C3’ün, grubun Latin Amerika ve Hindistan’da önerilen C3’ü geliştirmesine izin veren akıllı otomobil platformuna dayanacağını doğruladı. Gelecekteki Citroën ë-C3, değiştirilmiş ön ve arka yüzleri ve markanın yeni logosunu unutmadan birçok ayardan yararlanırken çeşitli unsurlara devam etmelidir.

Grubun gelecekteki Citroën ë-C3’ü 25.000 Euro’dan az bir fiyata göstermesine izin vermesi gereken bir girişim. Avrupa’da yaklaşan model özellikle Citroën Oli konseptinden ilham almalı ve bu ë-C3, küçük bir SUV görünümünü alacak, (diğerleri arasında) yükseltilmiş bir yerden boşluk olacak.

Ekim 2022’de Sunulan Citroën Oli Konsepti © Citroën

Özerklik tarafında, Stellantis gelecekteki alıcılara ë-C3’ün şarj edilmeden 300 kilometre seyahat edebileceğine söz veriyor. Çeşitli kararsızlıklara göre, araç iki versiyonda sunulabilir: 82 -atlı motor ve 42 -kilowatheure pil (KWH) ile, aynı zamanda 50 kWh pilli 109 beygir gücü versiyonunda.

Yeni Citroën ë-C3, Avrupa’da, Slovakya’da çok kesin olarak üretilmeli ve bu nedenle giriş bileti de 25.000 Euro’da başlaması gereken diğer iki modelle, yani gelecekteki Volkswagen Kimliği ile rekabet edecek.2.

Google Haberleri kullanıyorsunuz ? Tech News’ten hiçbir şeyi kaçırmamak için kulübü takip edin ! Google Haberleri

Videoda keşfetmek

Aynı konuda

Yeni Electric Nissan Micra: Onu inşa edecek Renault, bildiğimiz bu

Sonunda Volkswagen golfünü elektrik haline getirecek

Renault 5 Electric: Azaltılmış bir fiyata doğru. özerkliği olarak !

Mini Cooper SE: Yeni sürüm sizi daha ileri götürecek !

Küçük, hafif, ucuz ve kitte: Bu yeni İsveçli elektrikli araba IKEA’dan ayrılabilir

Kulüp topluluğuna katılın

Yeni Teknolojiler Tutkunları Topluluğuna Katılın. Gelin ve Tutkunuzu Paylaşın ve Haberleri Birbirlerine Yardım Eden ve Günlük Uzmanlıklarını Paylaşan Üyelerimizle Tartışın.

Yorumlar (28)

Citroën’in yeni patronu, aracın Avrupalı ​​müşteriler tarafından beklenen ekipmana sahip olacağını açıkladı. Açıkçası, temeller olacak. Dacia sandero’nunkine açıkça modellenmiş bir formül !
Temel olarak, rekabette 5 bin € daha fazla, uyarlanabilir bir seyir kontrolünüz ve 2023, 50km ek özerklik, daha fazla hacim, daha fazla güç, yeniden satış vesilesiyle beklenen tüm ekipmanlara sahipsiniz.
Citroën Oli’yi dört gözle bekliyordum, orada, daha pahalı bir Dacia baharı olacaksa, ilgiyi görmüyorum. Bir baharla rekabet edebilmek için çok fazla 5000 €, (yani bir VE için katı minimum, 20k € ‘da mantıklı geliyor) ya da bu fiyata beklediğimiz primi kaçırıyor.

25.000 € küçük bir araba … pahalı değil mi? Bu gezegeni terk etmeliyim.

Xryl:
Temel olarak, rekabette 5 bin € daha fazla, uyarlanabilir bir seyir kontrolünüz ve 2023, 50km ek özerklik, daha fazla hacim, daha fazla güç, yeniden satış vesilesiyle beklenen tüm ekipmanlara sahipsiniz.
Citroën Oli’yi dört gözle bekliyordum, orada, daha pahalı bir Dacia baharı olacaksa, ilgiyi görmüyorum. Bir baharla rekabet edebilmek için çok fazla 5000 €, (yani bir VE için katı minimum, 20k € ‘da mantıklı geliyor) ya da bu fiyata beklediğimiz primi kaçırıyor.
Teklifin detaylarını görmeniz gerekecek, ancak bu aralıkta 5 bin € arayacağının çok zor olduğunu biliyoruz … Bahar 230km’den fazla WLTP ve açıkçası şehir dışına girişmek için heyecan verici olmayan bir güçle. Burada kendimizi zoé’nin önüne bahardan daha fazla yerleştiriyoruz. R5 görmek, çünkü fiyatlar artacak, performans da, nişi tam olarak serbest bırakabilir.
Fredolabecane:
25.000 € küçük bir araba … pahalı değil mi? Bu gezegeni terk etmeliyim.
Özellikle küçük bir elektrikli araba. Sadece satın alma fiyatına bakarak durmaya başlamalısınız, aksi takdirde hiçbir anlam ifade etmiyor ..
Başlangıçta, gerçek kullanım maliyeti ile bulanıklaştırıldı, ilerici demokratikleşme ile oybirliğiyle kabul ediliyor: günlük olarak, en kötü durumda uzun yolculukta bir termal kadar pahalıya mal oldu (Tesla hariç ( , çok daha ucuz olduğu yerde), bakım daha azdır ve şu an için süper iyi.
Çekme fırsatım olan tüm elektrik sahiplerinden, nihayetinde termal olarak ütülenen sadece bir tane var ve finansal nedenden dolayı değildi (bir Audi e-ton GT’nin bir RSQ8 tarafından değiştirilmesi…), diğerleri daha çok Tesla’da ve kullanım konforu ve değer fiyatı oranından memnun olmaktan daha fazlası.

Tamamen katılıyorum !
Ama size elektriğin daha ucuz olduğunu söyleyeceğiz ..
Ancak bu, beklenen elektrik saymadan, Ağustos ayında% 10 artıyor,% 17 sonra hala% 17 ..
Ve kişisel olarak, evde (Town House) hala elektrikli bir arabayı şarj etmek için çözümü bulamıyorum … bu genellikle yeniden şarj edilecek özerklik verilecek ..
Kısacası, küçük termalimi birkaç yıl daha tutacağım ha ..

Yakıt da artar, mevcut standartlar 5 yıl önce yükseltilen standartlardır.
Ama evet, elektrik fiyatındaki değişim, denklemin avantajlı olup olmayacağını bilmek ve özellikle ay sonunda her zaman kredi+enerji faturasını ödeyebileceğimizi garanti etmek için çözmeyi zorlaştırır.

KM’deki maliyeti değerlendirmeyi mümkün kılan bir site aradım.
Örneğin, km başına maliyeti hesaplamak var
Sizi hayal kırıklığına uğrattığım için üzgünüm, ancak daha yüksek satın alma maliyeti ve elektrik fiyatındaki artışla, elektriğin km başına bir dizel ile aynı fiyata olduğunu göreceksiniz.
Bir termal model için 45.000 € ve elektrikli eşdeğeri için 55.000 € ve aracını 10 yıl tutarken yılda 18000km’lik bir fiyat hipotezine devam ediyorum.
Ve Thermal’de (5008’imle) 60l tankımla 1000km’den fazla yapmayı başardım.
Bir elektrikle cazip bir fiyata kalmak istersem bir süper şarj cihazı kullanmayacağım, bu yüzden 1000km onları 3 gün içinde yapacağım.
Bir süper şarj cihazı kullanırsam, maliyetin avantajı termal içindir.
yanıldım ?

Evet kesinlikle.
Ve sonra Fransa,% 100 elektrikli otomobillerle bir park tedarik edebilir?
Bir ürün veya yaşam tarzı uygulamak istemeden önce, uygun altyapıyı kurmak gerekir ve bunu mümkün kılacak.

Pekala, potansiyel olarak evet yanılıyorsun. Elektrik için en elverişsiz senaryoya bakarsınız: Karayolu mümkün olan en pahalı yüktür (dolayısıyla termalin özerkliğinin ilgisi) ve mümkün olan en enerji tüketen hız (ağırlık tarafından cezalandırılır) ve aracın bakımını saymak.
Birkaç kişi yılda 18.000 km’dir. Gerçek şu ki, ortalama Fransızca günde zar zor 35km, ortalama. Ve nadiren 130kmh hızda.
Bu nedenle, esas olarak otomobilin elektrik tüketiminin daha düşük ve daha ucuz (daha az güçlü terminaller, ikamet eden …) için yüklenebileceği bölgede olacak, aynı zamanda termal verimin en az iyi olduğu alanda olacak: trafik sıkışıklığı , ateş etmeye başlayın, kutunun daha az olumlu raporları. Ve sarma yollarında, rejeneratif fren tümü daha da iyileştirecek.
Yani evet, belki de bu model sürücü 3 yıllık büyük yolculuğu (Noel, Yaz ve Joker gezisi) için daha fazla ödeme yapacak, ancak yılın geri kalanını büyük ölçüde kazanabilir.
Bununla birlikte, şu an için tüm olağan senaryolara uyum sağlamaktan çok uzak olduğunu kabul ediyoruz, ancak bu çılgın bir hızda ve neredeyse tüm zincirde kısa vadeli bir evrim odasıyla (enerji üretimi, kapasitesi ve pillerin ağırlığı ile ilerliyor , tüketim), burada termal, küçülmekten evrim olasılıkları üzerinde açıkça nefessiz kalır.

VE’m 13000km’de, 0km Toll Otoyolu da dahil olmak üzere geliyor ya da şu an kullanma ihtiyacını hissetmedim.
Şu anda kullanmak için haftada 10 € ‘dan daha az koşuyorum.
Buradasın.

Misterdams:
Başlangıçta, gerçek kullanım maliyeti ile bulanıklaşmıştı, ilerici demokratikleşme ile de oybirliğiyle kabul ediliyor: Günlük olarak çok daha az pahalıya mal oluyor, en kötü durumda uzun yolculukta bir termal kadar
Elektrikli otomobilin hesaplamasında her zamanki gibi unutarak, önce satın almalısınız.
Şahsen, 6 yaşında/60 yaşında yeni bir arabam var.000 km ve yine de birkaç yıl boyunca tutabileceğim, en az 20’yi çarpması için onu yeniden satarak kazanacağım.Bir Ve’de € 000 ?
Bu nedenle bir VE seçimi yalnızca tek bir senaryoda geçerlidir: araçları istediğinizde veya değiştirmeniz gerektiğinde. Değiştirmek için gerekli olmayan iyi bir arabaya sahip olan herkes için, ilgisi yoktur ve tasarruflar hakkında konuşmak bu nedenle saçma bir yerde.

Bunun doğru ekonomik plan olduğunu asla söylemedim, dahası önceki yorumlarım, satın alma maliyetinin kullanmak için yapılan tasarruflar tarafından emilip emilemeyeceğini bilmenin zor olduğunu söylüyor, çünkü satın alma ve kullanıma bağlı. Düşük tüketim konut satın almak gibi: satın almak daha pahalı, ancak enerji saldırıları aldığınızda, yolunuzu bulabilirsiniz.
Electric vs termal için, herkesin hesaplarını bir motorizasyon veya diğeriyle bulabildiği zaman, herkes 80’lerin dizel/essence karşılaştırmasındayız. Karşılaştırmayı yaptığımızda, akla gelebilecek en kötü senaryoyu alma eğiliminde olduğumuz gerçeğine dayanıyorum
Dürüst olmak gerekirse, neredeyse hemen hemen hemen büyük değer kaybı göz önüne alındığında yeni satın almanın büyük bir destekçisi değilim. Ancak, yeni bir arabanın fiyatının özellikle başka bir yeni arabanın fiyatıyla karşılaştırıldığı varsayımını bırakıyorum. Ancak yeni pazarın termal ve elektrik fiyatına bakarak, kullanım maliyeti bağlamında geri alınmalıdırlar, çünkü 1. faturada elektriğin daha pahalıya mal olduğu bir kepçe değildir (belirli karşılaştırmalar tahkim için açık bir şekilde karmaşık hale gelse de Çince ile !)).
Öte yandan, kullanım maliyetlerini, bakım maliyetlerini ve özellikle yeniden satış değerini de dikkate almak gerekir. Uzun bir süre Almanlar LLD’lere daha iyi konumlandırılmıştı çünkü aracı alarak bir Fransız kadından çok daha pahalı satacaklarını çok iyi biliyorlardı … Kiracı için daha iyi bir arabada zar zor daha pahalı sürüyordu.
Bugün, elektrik üzerindeki ikinci iskonto piyasası, aldatmacanın bir sınırı bile, ancak herkes özellikle mevcut oranlarla yeni alamadığından, satıcılar bundan yararlanır ..
Piyasa kesinlikle 2025 civarında bir tokat alacak (konuşlandırılan yeni platformlarla, daha az için daha fazla özerklikle), ancak şu an için ışıkların her zaman yeşil olduğunu söyleyebilirim. Termal pazar için, biraz ayrılıyor ya da iki katına çıkıyor, ya şeytanlaştırıldıkları için kaçacak, bu nedenle serbest düşüşte fiyatlarla veya altın fiyatlarında aksine gözyaşı üzerinde olacak çünkü teklif azalacak ve insanlar isteyecek /elektrik alamayacak.
6 yaşındaki bir arabanın değiştirilmesi hakkında ne zaman konuşulmalı, aynı bağlam da değil. On yıl yaklaştıkça, mevcut elektrik (dağıtım kemeri, debriyaj vb.). Burada yine, elektrik üzerinde bilinmeyen bir payı var, pillerin bir gün değiştirileceğini biliyoruz, ancak ne zaman çok fazla bilmiyoruz: modeller yıllarca oldukça iyi, bluecar çok daha az ve şimdi Aynı arabalarda bir şey düzenlemek için birkaç pil teknolojisi var. Ancak, insanların Crim’air 5’te yuvarlanmasının zevk için olduğunu düşünen dönüşüm bonusunun vizyonu, bu çok saçma ..

Şimdilik sürer. Devlet, vatandaşları KW fiyatına infüzyon altına almayı bıraktığında (ve Excisee United yakıtını kurtarmak istediklerinde …) daha az gülecek. Sadece elektriğin tüm dezavantajları ile bir termal ise kullanmak pahalı olacaktır.
Göreceğiz ama hareketliliğin geleceği parlak değil.

Varsayım ve eksantrik fantezi … Devletin KW/H üzerinde TIPP kaybı olsa bile, … 4 … 5CT KW/H MAX … bir kediyi kırbaçlamak için yeterli değil ..
Ve zamanın geleceği en kötü durumda, geldiğini görmek için zaman bırakıyor … Gerçek şu ki, artık yakıt ikmali yapmamaktan çok memnunum … Mevcut fiyatla (O) litre.

Eğlenceli olan şey, gelecekte ve farklı alanlarda tüm kötülükleri tahmin eden Cassandre’dir … Her şeyin en iyi dünyalarda en iyisi olacağına inanmayı tercih ettikleri durumlar dışında.

Okumalısınız: 25 K € ve maksimum 300 km özerklikten … Bir sardalya kutusu için … Hum.
Yani, 250 km WTLP 25 K modeli, otoyollarda 150 km itmeden…

Epeyce ! Şu an için müşteriyi yemiyoruz. Ve sonra Linky Metreers sayesinde elektrik yükü üzerindeki vergidir. Kısacası, elektrik için değişmeye hazır değil ve arabam 15 yaşın üzerindedir … PTET birkaç yıl beklerken sigorta ve “toplama arabası” modu gri kartı alacağım. Bu konuda Zfe’den vintage arabalar derhal ? Zfes … insanların elektrik almayı göze alamayacağını fark edecekleri zaman pschitt yapacak ve kimse ikinci bir el satın almak istemediğinden (zaten bu dokuz özerklik 10 yıl sonra saçma)

İnsanların elektrik almayı göze alamayacağını fark edecekleri zaman pschitt yapacak olan şey
Ve hedef, 100 yıldan az bir süre önce yapıldığı için, alışverişinizi yapmak, işe gitmek, boş zaman vb ?
Otomobil üreticilerini sübvanse etmek eyalete bağlı değil.

Martin_penwald:
Şehirleri yeniden düzenleyin, böylece alışverişinizi yapmak, işe gitmek, boş zaman almak vb,
Yapmanın hiper basit olacağı doğrudur.

Blackalf:
Yapmanın hiper basit olacağı doğrudur.
Bu, Hollanda’nın 70’in sonundan beri yaptığı şey tam olarak budur, çünkü otomobilin modal kısmı bisikletin yararına düştüğü için … Örneğin Amsterdam’da 1988’de% 2 bisikletten gittiler. 2006’da% 28…
30 yıl geç kaldık, ancak bu, diğer ulaşım modlarını tanıtmak için şehirleri yeniden düzenleyerek nihayet Fransa’da aldığımız yönetim budur. Ve ne olduğunu biliyorsun ? Bu işe yarıyor. Bisiklete binmeyi teşvik etmek için hareket eden tüm büyük şehirlerde, uygulama patladı. Örneğin bu makaleyi okuyarak görebiliriz. Ve özellikle “bisikletin bir kısmını işe gitmek için ana yer değiştirme modu olarak” ve “bisiklet düzenlemelerinin yoğunluğu” ile karşılaştırarak: ilk sırada sepetin tepesinde bulunan şehirlerin de Genellikle ikinci sırada sepetin üstünde.
Bisiklet ağını büyük ölçüde geliştiren Paris’te, bisiklet gezilerinin sayısı son 20 yılda 5 ile çarpıldı, araba gezisi sayısı ikiye bölündü … Paris şehri bunu bekliyor. Bisikletle Geziler Yakında Araba ile seyahat sayısını aşıyor: https: // twitter.com/David_Belliard/Durum/1451130686660825094
Ve tüm bunların en çılgınlığı, bu gelişmelerin sadece kamu parasında maliyeti sadece araba için gerekli düzenlemelerin maliyetinin sadece bir kısmı … ve pratikte, farklı ülkelerdeki farklı şehirlerde yürütülen çalışmalar, bir Döngü altyapısına yatırılan para için çok hızlı yatırım getirisi: Yerel ticareti iyileştirir (ve bu nedenle vergiler yoluyla kamu yatırımının getirisi), sağlık giderlerini (bu nedenle kamu parası ekonomisi), vb. Paris’te bisiklet planı, ortalama 5 yıldan fazla 0.Paris şehrinin bütçesinin% 5’i ve ulaşım bütçesinin% 3’ü…

Evet, tam olarak.
Burada, Dunkirk bölgesinde, yollar, otobüs hatları ve bisiklet yolları kreasyonlarının çok fazla yeniden geliştirilmesi oldu.
Grande-Synthe/Puythouck ve Leffrinckoucke/Fort des Dunes arasındaki sahilde, yoğun saatlerde her 10 dakikada bir otobüslü 5 ekspres hat vardır ve herkesin 5 dakikadan daha az yürüme mesafesinde dururlar. Daha düşük bir frekansla çevreye giden daha fazla çizgi. Ve tüm ağ ücretsiz. Genişletilmiş ağ ile Grand-Fort-Philippe’den Dunkirk’in batısına Belçika’daki Adinkerque’e bir kuruş ödemeden gidebilirsiniz.
Öte yandan, araba ve park için çok daha az sokak var. Ancak bu, aksine yerel işletmelerin terk edildiği anlamına gelmez.
Bir şeyleri değiştirmek için siyasi bir istekle, arabanın kullanımını sınırlamayı ayarlayabiliriz. Açıkçası, bunu köşede kendi başınıza yapamayız.

Aksi takdirde, bunun dışında, koyunlarımıza geri dönelim, C3 ne düşünüyorsun? Ve konsept Oli, Norman gardırop CX’teki muhteşem dikey ön camıyla, normal olduğunu görüyorsunuz ya da ben?

C3, 208’in daha ucuz bir türevi olacak … ve her zaman Avrupalı ​​üreticilerin fiyat politikasında. Şaşırtıcı bir şey yok … kafasını görmek ama şahsen ikna olmadım.
Oli bir prototip … Seviyoruz ya da sevmiyoruz, yine de iniş yapma şansı çok az.
Çok fazla Citroën’im vardı ve fiyatlar ve hizmetler göz önüne alındığında benimkini yenilemek zorunda kaldığımda … Çince satın aldım. Ve henüz doğru yöne gitmiyor gibi görünüyor. Gözcüler gibi düşünmeliler … “Finansman için yine de yardımlar ve bonuslar var”.

Çok fazla CX, GS, Dyane, vb. Vardı … ve her zaman DSuper’m var, bugün Citroën’i gördüğümde dehşetimi anlıyorsunuz ..

Otoyoldan bahsettim, ama diğer şeylerin arasındaydı.
Sadece arabamla otoyol yapmıyorum. 4 çocuğumla şehri, orta yolculukları ve çok uzun yolculukları yapıyorum (arabada 6).
Ve termal bu çok yönlülüğe izin verir. Elektrikli iken … 7 yerde … sokaklarda koşmaz (yuvarlanmaz).
Yani evet, nispeten hızlı bir şekilde gelişiyor, ama dalmayı almadan önce kısa veya oldukça orta vadeyi bekleyeceğim … Bana dayatılmadığım sürece (maalesef görünmüyor, içine giren yasalar Kuvvet bizi orta vadede 5. için değişmeye zorlayacaktır).

Bu gerçekten canavarı gördüğümüzde kendimizi yaptığımız ilk açıklama !
Mühendisler ne düşünüyor veya daha doğrusu tasarımcılar?
Elektrikli bir araç için aerodinamik en önemli noktalardan biri olmamalı?
İlk Citroën’i kopyalamak istediler ? (Tip A)
https: // www.Citroeuriginler.ortak.İngiltere/Siteler/Varsayılan/Dosyalar/Stiller/640/public/typea_62_1620x1000.png

Kullanım maliyeti için “şimdi” maliyeti ve “yakında” maliyeti var.
Devlet, Petrol tarafından bildirilen milyarlarca vergiye, özellikle 3000 milyar borçla oturmayacak.
Yani bu fiyata, bence çok pahalı ve özümü tutuyorum. Karlı yapmak imkansız. Bu ekolojik bir satın alma (ve birçok insan tartışıldığını söyleyecektir) ama ekonomik değil.

Kötü hesaplama, bu yaz Electric Mg’da, Paris Bölgesi Aude (850km):
Geri dönüş yolculuğu bana toplamda 110 € maliyeti.
Ancak otoyolda 110 yuvarladım,.

Yeni Citroën C3 bu sonbaharda inecek: Vahiyinden önce nihai kararsızlıklar

Gelecekteki Renault 5’e küçük ızgara nezaketi ile, kirişlerin caitadine, düşük maliyetli% 100 elektrikli kotop alanında bir adım öne geçerken, aynı zamanda termal motorlarla da mevcut olacak.

Zapping Auto Moto Deneme Peugeot 408: G (R) Amme’de Tırmanış

Citroën C3

İllüstrasyon © Julien Jodry

Citroën C3 (2024)

Bu sonbaharda beklenen, termal bloklara ek olarak elektrik motorizasyonu sayesinde gelecekteki Renault 5 ile demir ile karşılaşacak.

Citroën C3

Citroën C3 (2024)

Geçen Temmuz ayında Citroën’in iletişiminden kaçan bu Çin gölgesi, özel bir örnek yapmamıza izin verdi.

Citroën C3

Citroën C3 (Hindistan ve Güney Amerika)

Avrupa versiyonu, şu an için dünyanın diğer ucunda pazarlanan bu modelden yakından türetilecek.

Citroën C3

Citroën C3 (Hindistan ve Güney Amerika)

Enlemlerimiz altında pazarlanan varyant, tarzını modernize edecek ve aktif güvenlik seviyesini pasif olarak güçlendirecek.

Citroën C3

Citroën C3 (Hindistan ve Güney Amerika)

Avrupa modelinin içi, hizmetlerini buna kıyasla yeniden değerlendirecek, oldukça temel.

Citroën C3

Citroën C3 Akım

Yaklaşık 8 yıllık iyi ve sadık hizmetten sonra emekli olacak modeldir.

Citroën C3

Citroën C3 Aircross (Hindistan ve Latin Amerika)

Daha sonra, C3’e şu anda Avrupa’da satılan mevcut C3 Aircross’tan çok daha büyük olan bu modelden türetilen bir SUV ile birleştirilecek.

Citroën C3

Citroën C3 Aircross (Hindistan ve Latin Amerika)

Citroën C3

İllüstrasyon © Julien Jodry

Citroën Fastlounge (2024)

Daha da şaşırtıcı olan bu kesim varyantı olacak, ancak Avrupa’daki geleceği belirsiz kalıyor.

Citroën C3

İllüstrasyon © Julien Jodry

Citroën Fastlounge (2024)

İlmik, ticari olarak konuşurken, dördüncü nesil temkinli beklenen 2024 etrafında sıkılaşır. Bunun, sunulmadan önce, zaten çok fazla mürekkebin akmasına neden olduğu söylenmelidir. Gerçekten de, Hindistan ve Latin Amerika’da yakın zamanda piyasaya sürülen bir modelden tahmin edildiğinden tamamen bilinmiyor. Citroën C3 olarak da adlandırılan bu gelişmekte olan pazarlar için, güvenlik açısından çok fazla bakmayan, geçen Temmuz ayında Latin-NCAP organizasyonu tarafından düzenlenen bir çarpışma testi sırasında sıfır bir şekilde toplandığı noktaya kadar geliştirildi.

Güven verici bir teknik platform

Bu nedenle, yeni Avrupa Citroën C3’ün, Güvenlik bölümünde, gereksinimlerin seviyesi arttıkça, enlemlerimiz altında bekleniyor. Güvenlik ekipmanlarının katkısına ek olarak, Stellantis Group’un birçok modeli arasında, La Citroën C4’te bulunan CMP platformunun faydalarından yararlanacak marka mühendisleri tarafından yapısal bir güçlendirme yapılacaktır. Sonunda, bu yeni C3’ün dünyanın diğer ucunda pazarlanan alternatif egolarına taban tabana zıt hizmetler sunacağına bahse girelim.

Oli’nin kızı

Dahası, yeni gelenler, bu “egzotik” modellerin tasarımını somutlaştırarak kırmaya çalışacak, seri olarak ilk kez, geçen yıl Citroën Oli konsept otomobili tarafından aşılanan resmi dil. Böylece, C3 Cuvée 2024, gündüz LED’leri ile çevrili dikdörtgen şeklin yayınlanmamış optikleriyle çevrili markanın yeni logosunu üretimde açılacak. Daha düşük, ızgara, tıpkı uzun çöpleri kapsayan tamponlar gibi daha dikey bir tutum sergileyecek, rocker ise koruyucu bir toynak benzetmesini barındıracak. Mevcut C3’ün şimdiye kadar yoksun bırakıldığı çatı çubukları ile aynı şekilde SUV’ların evrenini açıkça uyandıracak sağlamlık unsurları.

Elektriği demokratikleştirmek

Ruh’ta daha kahverengi, gemiye erişimi kolaylaştırmak için koruyucusunu tavan altındaki yüksekliğiyle aynı şekilde artırmayacak, ancak rolünü onurlandırmak için toplam 4 metrenin üzerinde toplam uzunluğunu içerecek. Şehir, özellikle toplam elektrifikasyonun örtüsü altında en sevdiği alanı olacak. Şimdilik, teknik özellikleri gizli kalıyor, ancak bu Citroën ë-C3, Renault’un da kendisini ayarladığı 25.000 € ‘luk kader çubuğu altında (bonus hariç) giriş seviyesi oranı ile ilgili 300 km’lik bir aralık vaat ediyor. 2024 için planlanan yeni R5 E-Tech Electric. Son olarak, termal motorizasyonunu bilmek devam ediyor. Bu konuda Citroën, son zamanlarda Stellantis Grubu’nun birçok kuzenine bağlanan 100 HP’nin yeni hafif hibrid (48V) motorizasyonuna mantıklı bir şekilde ayarlamalıdır.